  • Data: 2018-08-06 16:59:58
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie mogę być, w praktyce nie wygląda to prawdopodobnie.
    > Ale jak już jesteśmy przy teoretyzowaniu to za jakiś czas może
    > będziesz się moczył w spodnie, starość spotęgowana wypadkami w
    > okresie młodości jest dosyć bezlitosna. I będziesz musiał o sobie
    > stwierdzić ze mimo podeszłego wieku jesteś zwykły siuśmajtek. O
    > sobie.

    Ewentualna choroba mnie nie obraża.
    Brak wyrozumiałosci wstawianie w to miejsce prostych szufladek dla
    prostych i owszem.

    > Nie twierdziłem ze jestem nieomylny. Twierdziłem że się pilnuje
    > jak prowadzę jakikolwiek pojazd. A w miejscach zwiększonego
    > zagrożenia pilnuje się jeszcze bardziej i tam nie ma czasu na
    > zamyślenie co usiłujesz mi wmówić.

    Twierdzisz tez, ze pomimo tego iz zamyslic ci sie zdarza, to również na
    prostej drodze ewentualne walniecie komus kto ci wyjechał jest u ciebie
    mało prawdopodobne.
    Wiec albo jestes przeswiadczony o swojej nieomylnosci albo po prostu
    niekonsekwentny.

    > Bo zrobiłem to szczerze bez owijania w bawełnę i bez próby jego
    > obrony. Ale zgodnie z poprawnością polityczną jestem winny bo
    > nazwałem go określeniem na jakie sobie zapracował.

    Nie masz pojecia czy sobie zapracował.

    > A jak nie rżniesz głupa to jaki argument przedstawiasz?

    I znowu to samo... Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik