  • Data: 2018-08-06 18:23:32
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-06 o 16:59, Budzik pisze:

    > Ewentualna choroba mnie nie obraża.
    > Brak wyrozumiałosci wstawianie w to miejsce prostych szufladek dla
    > prostych i owszem.

    I to twierdzi człowiek który zdążył już tu opisać jak mnie
    zaszufladkował. :(

    > Twierdzisz tez, ze pomimo tego iz zamyslic ci sie zdarza, to również na
    > prostej drodze ewentualne walniecie komus kto ci wyjechał jest u ciebie
    > mało prawdopodobne.

    Bo jest, w miejscach podwyższonego zagrożenia jak skrzyżowania
    nie zamyślam się tylko pilnuje czy ktoś nie chce sprawdzić mojego
    refleksu lub przynajmniej uwagi.

    > Wiec albo jestes przeswiadczony o swojej nieomylnosci albo po prostu
    > niekonsekwentny.

    To ty jesteś niekonsekwentny i zakładasz ze każdy musi kiedyś powielić
    błędy jakie robisz.

    > Nie masz pojecia czy sobie zapracował.

    Film pokazał że zapracował.

    > I znowu to samo... Ech...