eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mdc023$em0$1@node2.news.atman.pl>
    <54f98cc9$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdckeh$4d0$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Date: Fri, 6 Mar 2015 18:32:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150306-1, 06.03.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 56
    Message-ID: <54f9e402$0$10332$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1425662979 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 10332 89.72.242.154:2441
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557033
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:mdckeh$4d0$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:54f98cc9$0$2176$6...@n...neostrada
    .pl...
    >> Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    >> news:mdc023$em0$1@node2.news.atman.pl...
    >>> Witam
    >>>
    >>> Miałem stłuczkę na parkingu. Pani manewrująca swoim samochodem walnęła w
    >>> mój, spokojnie zaparkowany na swoim miejscu. Mnie tam nie było. Ja
    >>> ubezpieczony w Compensie, Pani w PZU. Powiadomiony poszedłem, pani
    >>> przyznała się do wszystkiego i okazała polisę oraz podpisała
    >>> oświadczenie biorąc na siebie cała winę za zdarzenie.
    >>> Wszystko to złożyłem do własnego ubezpieczyciela, gdzie mam i OC i AC i
    >>> od razu zaznaczyłem, że proszę o odzyskanie odszkodowania od sprawcy
    >>> tzn. jego ubezpieczyciela.
    >>> Jak było do przewidzenia ubezpieczyciel wyliczył odszkodowanie i
    >>> odliczył z mojego AC. Trzykrotnie pisemnie żądałem odpowiedzi, dlaczego
    >>> nie zastosowano procedury regresu.
    >>> Odpowiedz TU Compensa zacytuje, bo lepiej tego ująć się nie da.
    >>>
    >>> ,,Ponadto pragniemy zawiadomić, że roszczenie zwrotne jest uprawnieniem
    >>> przysługującym ubezpieczycielowi, nie zaś jego obowiązkiem".
    >>>
    >>> Czyli jak rozumiem, jak Compensa zechce, to odzyska wypłacone
    >>> odszkodowanie i mnie nie podniesie składki a jak nie ma ochoty, to
    >>> policzy z mojego AC i ja za to zapłacę.
    >>>
    >>> Spotkał się już ktoś z podobna sytuacją?
    >>
    >> Widzisz, trzeba było ubezpieczyć się od razu w PZU. Tam regres od sprawcy
    >> jest w standardzie obsługi.
    >>
    >> Szkodę zgłosiłeś jak się domyślam ze swojego AC? Jeśli tak, to Compensa
    >> nie ma żadnego interesu na użeranie się z regresem w czyimś imieniu.
    >
    > Jak to nie?
    > Przecież to czysta kasa, którą wypłacili i łatwo mogą odzyskać.

    Zacznij myśleć korporacyjnie. :))
    Wypłacą za naprawę X zł, odzyskają z PZU X zł. Gdzie tu widzisz zarobek?
    A jeszcze muszą uzyskać od WW upoważnienie do działania w jego imieniu przed
    PZU. Ściągnąć z PZU likwidatora do oceny szkody. Ustalić z warsztatem czy
    podejmie się naprawy za wycenę z PZU. Napisać parę pism, wykonać kilka
    telefonów do PZU. I zarobić ZERO zł oraz wdzięczność WW. Mało opłacalne dla
    firmy większej niż jednoosobowa.
    Lepiej wypłacić klientowi kasę z AC i podnieść mu stawkę ubezpieczenia przy
    następnej umowie. A pracowników ukierunkować na łapanie następnych klientów,
    a nie robienie dobrze obecnym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: