  • Data: 2013-07-24 11:16:57
    Temat: Re: Czy operator przechowuje tre?? smsów ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:
    >Też. Ale łatwiej by było wyliczyć, o czym my tu nie mówimy.

    >Mam całkiem sporo pecetów bez twardziela. Teraz, w 2013 roku.

    Wow, i jak dzialaja ? Windows sieciowo, terminal Citrix ?

    >Uściślę -- to był sam początek 1991 roku.

    Ten postep nie byl az taki szybki - jesli pod koniec byly 120, i to
    IDE - czyli "tanie g* do pecetow", to na poczatku popularne musialy
    byc 80 i 100.

    >Rok ma 12 miesięcy. Moje kalkulacje okazały się trafne (o czym już
    >wcześniej napisałem).

    No coz, ciesze sie ze mnie pamiec az tak nie zawiodla i ze naprawde w
    91 dyski juz byly "ok 100MB".
    Tylko ze ... skoro juz byly popularne 120, to 40 chyba przestali
    robic.
    Jakas wyprzedaz magazynow ?

    >Peceta miałem wcześnie, w połowie lat osiemdziesiątych, stąd trochę
    >inne
    >wspomnienia. To samo z dostępem do sieci -- też zostałem usieciowiony
    >wcześniej od innych tutaj, którym może się wydawać, że "ftp było od
    >samego
    >początku".

    No ale trzeba przyznac ze BITNET dotarl do nas niewiele wczesniej niz
    Internet.
    Niektorzy mogli nie zauwazyc roznicy.

    Ale ... nawet juz za internetu czesto ten TRICKLE po prostu lepiej
    dzialal niz FTP.

    J.