  • Data: 2013-07-24 23:15:47
    Temat: Re: Czy operator przechowuje tre?? smsów ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Przecież napisałem dokładnie co, jak i kiedy, i nietrudno sprawdzić że
    > dokładnie tak było

    JS> Ja byłem zawsze zauroczony genialnością organizacji systemu TRICKLE,
    JS> który działał w systemie BITNET. Młodszym trzeba wyjaśnić, że służyło
    JS> to zaopatrywaniu się w pliki, gdy nie było jeszcze sciągania z WWW,
    JS> ani nawet z FTP

    [...wycięte 3 akapity, 16 wierszy o tej organizacji bez WWW i FTP...]

    KH> Eee tam, pliki na wsmr-simtel20.arpa były dostępne online, normalnie
    KH> przez anonymous FTP.

    > Jeśli to ma służyć nie tyle stwierdzeniu prostych obiektywnych faktów,

    Ale ma służyć właśnie stwierdzeniu prostych obiektywnych faktów.

    > ile zbadaniu długości pewnych organów, to ja w takich konkurencjach
    > nie biorę udziału.

    Rozumiem, że można coś napisać i nie pamiętać przy tym co się czytało
    trzy akapity wcześniej. Tym bardziej rozumiem, że można nie pamiętać
    co się samemu czytało i pisało ponad dwa tygodnie wcześniej. Ale żeby
    aż tak się upierać, że było inaczej? Chyba, że chodzi o zbadanie
    możliwej długości dyskusji. Jeśli trzeba, mogę w tym wziąć udział,
    ale z góry wiem, że rekordu i tak nie pobijemy.

    --
    Jarek