  • 1. Data: 2010-09-26 07:53:51
    Temat: Czy można zarejestrować motocykl w innym miejscu niż jestem zameldowany?
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    Witam jak w temacie.
    Czy da się to jakoś obejść czy nie ma innej możliwości niz rejestracja
    motocykla w miejscu zameldowania?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-09-26 09:59:00
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-09-26 09:53, R2 pisze:
    > Witam jak w temacie.
    > Czy da się to jakoś obejść czy nie ma innej możliwości niz rejestracja
    > motocykla w miejscu zameldowania?

    Ćwiczyłem ten temat przed sezonem. Niestety nie udało mi się
    zarejestrować moto w miejsc w którym aktualnie przebywam, pomimo tego że
    mam tymczasowe zameldowanie. Warunki jakie trzeba spełnić są przesadzone
    (rozmawiałem z kierownikiem UK). Ja ominąłem to rejestrując moto na
    żonę, która akurat tu gdzie mieszkamy ma zameldowanie.

  • 3. Data: 2010-09-26 14:39:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Wrz, 11:59, Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    > (rozmawiałem z kierownikiem UK). Ja ominąłem to rejestrując moto na
    > żonę, która akurat tu  gdzie mieszkamy ma zameldowanie.
    Słabo załatwiałeś :-)

    Ja rok temu rejestrowałem w miejscu tymczasowego zameldowania.
    Oczywiście nie obyło się bez zbywania przez urzędasów typu "nie da
    sie", "rejestruje sie w miejscu zameldowania" itp. A prawo mówi o
    rejestracji pojazdu w miejscu zamieszkania. Poprosiłem o rozmowę z
    naczelnikiem WK i pani powiedziała, że nie ma żadnego problemu.

    Do rejestracji niesiesz wydruk o tymczasowym meldunku i w dowodzie
    masz wbite "pobyt czasowy do yyyy-mm-dd". Minus takiego rozwiązania
    jest taki, że co przedlużanie meldunku trzeba latać po nowy wpis do
    WK. Ja jak poszedłem po przedłużenie to usłyszałem: "jak to ma pan
    motocykl tutaj zarejestrowany? tak sie nie rejestruje, kto panu to
    zarejestrowal?"

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-09-26 14:44:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Sep 2010 07:39:05 -0700 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    > Oczywiście nie obyło się bez zbywania przez urzędasów typu "nie da sie",
    > "rejestruje sie w miejscu zameldowania" itp. A prawo mówi o rejestracji

    co oznacza, że formalnie nie potrzenbujesz nic poza własnym
    oświadczeniem. Mozesz zamieszkiwać bez tymczasowego meldunku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-09-26 15:08:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Wrz, 16:44, masti <g...@t...hell> wrote:

    > co oznacza, że formalnie nie potrzenbujesz nic poza własnym
    > oświadczeniem. Mozesz zamieszkiwać bez tymczasowego meldunku

    Nie w Polsce :-) Nadal w naszym chorym kraju jest obowiązek
    tymczasowego meldunku w miejscu w którym przebywamy powyżej dni
    trzech.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-09-26 17:14:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Sep 2010 08:08:00 -0700 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Nie w Polsce :-) Nadal w naszym chorym kraju jest obowiązek tymczasowego
    > meldunku w miejscu w którym przebywamy powyżej dni trzech.

    za brak, którego nie ma sankcji. A WK nic do tego czy jesteś gdzieś
    zameldowany czy nie.

  • 7. Data: 2010-09-26 18:17:06
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:i7nv20$jev$26@news.onet.pl...
    > Dnia pięknego Sun, 26 Sep 2010 08:08:00 -0700 osobnik zwany AZ wystukał:

    > za brak, którego nie ma sankcji. A WK nic do tego czy jesteś gdzieś
    > zameldowany czy nie.

    ja nie mam tymczasowego meldunku tu gdzie mieszkam, a domyślam się , że
    załatwienie takiego meldunku tymczasowego to ciężka sprawa, trzeba zgode
    właściciela lokalu w którym się mieszka?
    Wiem, że to temat już na inną grupę ale czy ktoś może w kilku słowach
    napisać co i jak skoro już zaczęliśmy wątek?

  • 8. Data: 2010-09-26 18:38:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Wrz, 20:17, "R2" <s...@o...eu> wrote:

> [...]
    > Wiem, że to temat już na inną grupę ale czy ktoś może w kilku słowach
    > napisać co i jak skoro już zaczęliśmy wątek?
    Żadnej zgody nie trzeba, bierzesz umowę najmu której jesteś stroną lub
    wpisany (z numerem dowodu) jako osoba która będzie zamieszkiwała
    lokal. Udajesz się do Urzędu Miasta/Dzielnicy do wydziału ds.
    mieszkańcow i dostajesz tymczasowy meldunek. Właściciel nic o tym
    wiedzieć nie musi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-09-26 18:40:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Wrz, 19:14, masti <g...@t...hell> wrote:

    > za brak, którego nie ma sankcji. A WK nic do tego czy jesteś gdzieś
    > zameldowany czy nie.

    Odwiedziny dzielnicowego który wie (np. od życzliwych sąsiadów) iż
    mieszkasz w tym miejscu więcej niż 3 dni - mandat do 500 PLN. Druga
    sprawa, to myślisz, że w WK wklepią Ci adres taki jak im podasz tak?
    To cała Warszawa by miała zarejestrowane pojazdu w Pcimiu Dolnym gdzie
    OC jest sporo niższe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-09-26 18:43:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Sep 2010 11:40:35 -0700 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Odwiedziny dzielnicowego który wie (np. od życzliwych sąsiadów) iż
    > mieszkasz w tym miejscu więcej niż 3 dni - mandat do 500 PLN.

    ciekawe na jakiej podstawie prawnej. Możesz spokojnie wysłać go na drzewo.