  • 1. Data: 2010-09-26 10:33:41
    Temat: Komentatorzy Eurosportu :(
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Normalnie ogłoszę nabór na komentatorów Eurosportu (polskiego oczywiście).
    Nigdy nie uważałem ich za jakieś wybitne postacie, ale i ogromnych
    zastrzeżeń nie miałem. To że czasami klepią głupoty o dupie Maryny, to
    się każdemu zdarza.
    Ale najbardziej wkurza mnie, że nie patrzą na to, co się dzieje na torze.
    Dzisiaj, to już wystąpiła mi piana na ustach i prawie wziąłem serię
    bolesnych zastrzyków w brzuch.
    Oglądam sobie SBK, no i oczywiście najważniejszy jest występ Biaggiego,
    bo to decyduje, o tym, czy będzie mistrzem czy nie.
    I widzę, że na jednym z zakrętów, Biaggi wylatuje w kosmos, przecina go,
    po czym przejeżdża tor w poprzek, cudem na nikogo nie trafił, leci po
    trawie, wraca i z 8 miejsca robi się naste. W tym samym czasie, nasz
    kochany komentator, swoim uroczym głosem, opowiada jak to Biaggi jedzie
    spokojnie, kalkulując ilość punktów, zajmuje 8 miejsce. Oczy wybałuszam
    coraz bardziej, bo właśnie leci lista kolejności i ewidentnie widzę, że
    Biaggi jest 13. A nasi komentatorzy co? Nic. Zacząłem się nawet
    zastanawiać, czy może dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem, albo
    może ja mam jakieś przywidzenia. Nastał czas reklam. Po reklamach, nasze
    orły sokoły, zorientowały się, że jednak coś jest inaczej niż w ichniej
    rzeczywistości i odkryli, po kilku minutach, że Biaggi spadł.
    Reasumując, Panowie komentatorzy pozbawili mnie całkowicie przyjemności
    oglądania SBK w Eurosporcie.
    Niestety nie jestem tak biegły w języku angielskim, żeby czerpać
    całkowitą przyjemność z wersji angielskiej.

    Chociaż muszę powiedzieć, że jak wczoraj na kanale ESPN Classic w serii
    "najlepsze wyścigi Rossiego" pokazali wyścig GP z 2004, jak ciął się z
    Gibernau, to pomimo (a może właśnie dzięki niemu) angielskiego
    komentarza, podskakiwałem na fotelu. To były czasy i wyścigi. Ehhhh.

    pozdr.
    Mystik