  • 1. Data: 2010-09-24 07:18:24
    Temat: Zakonczenie sezonu
    Od: marider <m...@g...pl>

    V-tka

    bardzo fajna impreza jest jak co roku w Bielsku Podlaskim, ktos sie
    wybiera? http://www.godboys.yoyo.pl/?p=563

    Pzdr
    PS: ja sie wybieralem, do wczoraj :( Gosc autem scial dwa pasy bez
    kierunku zeby skrecic w ulice na prawo w ostatniej chwili i bylo bec,
    zarobil 450zl i 6 punktow a ja mam przod w puzzlach, moto poobijane i
    ch.. wie co jeszcze. Teraz na zakonczenie pojade chyba samochodem o ile
    z kolanem nic nie jest :/ Shit happens.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 2. Data: 2010-09-24 11:46:59
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Dopiero co skończyła się letnia przerwa motocyklowa i zaczyna się sezon
    jesienny, a Ty chcesz go kończyć?

  • 3. Data: 2010-09-24 14:27:50
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-24 13:46, Marcin N pisze:
    > Dopiero co skończyła się letnia przerwa motocyklowa i zaczyna się sezon
    > jesienny, a Ty chcesz go kończyć?

    Az tak szybo go skonczyc to nie chcialem ale na slepych puszkarzy nie ma
    lekarstwa ;/ Mam naderwane lub zerwane wiazadla w prawym kolanie bo
    przydzwonilem w auto i moto je docisnelo, na razie "spece" kazali
    okladac lodem, unikac lazenia i we wtorek na kontrol (zamiast operowac).
    Ale powiem Wam lepszy skecz - zapadam z rana do rejestracji przychodni
    ortopedycznej w Panstwowym Szpitalu Klinicznym (3cia przychodnia juz, w
    lapie zrobione RTG i skierowanie z adnotacja PILNE) a facet mowi ze moga
    mnie zapisac do lekarza... na listopad! Wymieklem. Pojechalem na Ostry
    Dyzur i zobaczymy co bedzie z tego teraz. krotko Sluzba Zdrowia dziala
    jak widac... mozesz sobie zdechnac na recepcji i nikogo to nie ruszy. No
    to se pojeczalem ;)

    Jutro chyba bede w Bielsku autem, o ile opuchlizna mi choc troche
    zejdzie bo kolana zgiac nie moge wiecej niz 90 stopni. Impreza na pewno
    fajna, jak co roku takze jesli pogoda bedzie dobra i macie chec sie
    smignac w Polske jak jest niedaleko, to polecam wycieczke.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki (w rozsypce)

  • 4. Data: 2010-09-24 14:58:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-09-24 16:27, marider pisze:
> [...]
    > Jutro chyba bede w Bielsku autem, o ile opuchlizna mi choc troche
    > zejdzie bo kolana zgiac nie moge wiecej niz 90 stopni. Impreza na pewno

    Opuchlizna powoduje chwilowe usztywnienie kolana zapobiegajac dalszemu
    rozwalaniu wiezadel. Ale tez "poczuciu" zmian. Jak teraz bedziesz z tym
    chodzil, jezdzil na imprezy, to po zejsciu opuchlizny zastaniesz tam
    "jesien sredniowiecza" i bez rekonstrukcji (*), o ile bedzie mozliwa,
    sie nie obedzie. Teraz masz moze jedynie naderwane, co jest mozliwe do
    wyleczenia wlasnymi silami organizmu, no moze z lekka pomoca ortopedy.

    Ale zrobisz jak uwazasz.

    (*) - koszt rekonstrukcji w prywatnej klinice, "od ręki" = 5-10 tys.
    PLN. Czekanie w kolejce "na ksiazeczke RUM" - jakies 0,5 - 2 lat. Dolicz
    jeszcze czas i koszt rehabilitacji (o ile nie chcesz miec nieruchomego
    kolana za rok) = drugie tyle.

    --
    pozdr, pj
    ze zrekonstruowanymi PCL i ACL

  • 5. Data: 2010-09-24 16:04:19
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-24 16:58, (pj) pisze:
> [...]
    > sie nie obedzie. Teraz masz moze jedynie naderwane, co jest mozliwe do
    > wyleczenia wlasnymi silami organizmu, no moze z lekka pomoca ortopedy.

    No to mi dogadales. Znaczy nie jade ;) Dzieki.

    Pzdr
    PS: przylozylem sobie zimny kompres zelowy i opuchlizna zmalala troche.
    Moze sie komus kiedys (tfu!) taka uwaga przyda.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki (w puzzlach )

  • 6. Data: 2010-09-24 18:20:13
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Do Marider-a.

    Mam do Ciebie pytanko. Z tego co pamietam to miales R1 rn09 i przez jakis czas
    przymierzales sie do rn12. Czy mozesz mi napisac ktore moto jest lepsze, tzn
    plusy i minusy obu. Jak moze Ci wiadomo, ja rozbilem swoja rn12 i chyba kasy
    starczy na wlasnie rn09 i zastanawiam sie, czy nie bede rozczarowany, choc biore
    tez pod uwage cbr 600 rr, gdyz bylaby sporo mlodsza, bo z rocznika 2005-2006.
    Nie schodze na kolano, nie jezdze na gumie ani jej nie pale, moto mialem do
    rekraacji, np. trasa Warszawa-Radom-Warszawa, czy do polatania wieczorem w kolo
    komina.

    Dzieki i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
    Koczis
    w poszukiwaniu nastepcy R1

  • 7. Data: 2010-09-24 21:22:48
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-24 20:20, Koczis pisze:
> [...]
    > komina.
    >
    > Dzieki i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    Ano przymierzalem ale trafilem RN20 od kumpla i do RN12 zostalo mi tylko
    tuningowych klamotow ktore juz powoli zbieralem do nowego projekta.
    Mysle ze jednak bedziesz bardziej zadowlony z dolu i srodka w RN09 niz w
    RN12, bardziej przydatnena ulicy niz max moc. Chyba ze nowsza bardziej
    Ci w oko wpada i chcesz sie bawic w choc podstawowy tuning zeby
    polepszyc R1'04-06 w srednim i dolnym zakresie (gdzie jest slaba) to
    przynajmniej PC3 i jak masz mozliwosc to Velocity Stacks z Gravesa lub
    lejki Factory Pro. Wszystko zalezy od kasy jaka sie dysponuje.

    Inna sprawa ze zadbany, nie katowany i pewny sprzet w Pl znalezc jest
    ciezko a jak juz sie uda, to i pieniadze wieksze. Cos za cos.

    Pzdr
    PS: choc w sumie 600ccm tez zupelnie wystarczy przy dzisiejszych
    osiagach tylko nie wiem jak Ci sie bedzie jezdzilo tym po litrze.

  • 8. Data: 2010-09-25 11:43:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]

    > Dyzur i zobaczymy co bedzie z tego teraz. krotko Sluzba Zdrowia dziala
    > jak widac... mozesz sobie zdechnac na recepcji i nikogo to nie ruszy. No

    Te lajzy sa niesamowite, ja w zeszlym miesiacu noge zlamalem, na
    zalozenie gipsu i przswietlenie czekalem 8 godzin, a noge skladali mi
    bez znieczulenia, myslalem, ze sie zesram z bolu. Jak poszedlem na
    kontrole, to rejestrowalem sie telefonicznie, przychodze, pytam sie w
    rejestracji, czy mnie zarejestrowali, mowia, ze tak wysylaja pod
    gabinet, siedze od 12tej, o 14 wychodzi pielegniara i zbiera nazwiska,
    kto czeka do lekarza, pozniej wychodzi o 17tej, mowi, ze musze sie
    zarejestrowwac jeszcze raz i zrobic zdjecie i przyjsc doiero do lekarza,
    no huj mnie strzelil i pojechalem do domu, zastanawiam sie, za co my
    kurwa placimy to jebane, drogie ubezpieczenie.
    Zobaczymy jak bedzie ze zdjeciem gipsu

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 9. Data: 2010-09-25 17:13:29
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-25 13:43, Michał V-R pisze:
    > W dniu 2010-09-24 16:27, marider pisze:
    >
    > zastanawiam sie, za co my
    > kurwa placimy to jebane, drogie ubezpieczenie.
    > Zobaczymy jak bedzie ze zdjeciem gipsu

    Jak złamałem kostkę, to w szpitalu w Obornikach pod Poznaniem
    stwierdzili, że złamania nie ma. Oczywiście na podstawie zdjęcia RTG,
    które musiałem zrobić w drugim budynku na piętrze. Oczywiście kuśtykając
    tam na jednej nodze.

    Po czym z tego szpitala udałem się od razu do prywatnej kliniki, bo coś
    mi jednak nie pasowało.
    I tam chirurg od razu odesłał mnie do ortopedy gabinet dalej, oczywiście
    na wózku. Ten rzucił okiem na RTG zrobione w szpitalu i stwierdzając, że
    na tym gównie nic nie widać wysłał mnie na ich RTG.
    Nawet ja, kompletny laik zauważyłem różnicę w kontrascie i poziomie
    szumu tła obu zdjęć.
    Po czym w ciągu 30 minut znalazłem się na stole pod znieczuleniem, bo
    jednak, z powodu tego, że jest to staw, trzeba było coś tam dokładniej
    ustawić.
    My uważamy, że płacimy, lekarze i pielęgniarki, że dostają za mało
    pieniędzy, a pacjenci zgrzytają zębami, bo wiedzą, że może być inaczej.

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2010-09-25 18:55:19
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu [lekarze "specjalisci"]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-25 19:13, Mystik pisze:

> [...]
    > tam na jednej nodze.
    >
    > Po czym z tego szpitala udałem się od razu do prywatnej kliniki, bo coś

    Tja, o bledach lekarskich rzadko sie glosno mowi ale przypomne.

    Poprzednia moja wizyta w szpitalu po wypadku na motocyklu - bodajze
    Aleksandrow Kujawski 4 czy 5 lat temu - zawiezli mnie karetka a lekarka
    z 2gim stopniem specjalizacji (chirurg) orzekla ze mam zbity lokiec,
    wsadzili w szyne i po 4h wypisali mnie ze szpitala (na zadanie co prawda
    bo musialem byc w Warszawie z powrotem jak najszybciej). Na drugi dzien
    wrocilem do Bialego (w pociagu baba mnie wspomogla paczka APAPu czy cus
    bo sie zwijalem) i z miejsca na Ostry Dyzur bo cos mnie za bardzo bolalo
    wszystko jak na zbicie - a tam sie okazalo ze mam zlamanie z
    przesunieciem w lokciu, polamany bark, obojczyk, 2 zebra i obite pluca a
    kolezanka ktora byla ze mna na plecaka polamana szczeke (kask otwarty,
    wypisana takze z l"lekkim wstrzasem mozgu")... Pozniej bujanie sie po
    klinikach, tomografy i inne. Leczenie i rehabilitacja = rok.

    Jak moje obrazenia zobaczyl jeden z lepszych specow w PL, to sie zlapal
    za glowe z tekstem "kto ta babe tam zatrudnil ze nie potrafi odroznic
    zbitego lokcia od zlozonego zlamania?" O jakosci zdjecia RTG ze szpitala
    nie wspomne. Leczylem sie w Carolina Medical Center prywatnie (polecam)
    i mam uraz do publicznej Sluzby Zdrowia, zeby znowu na takiego konowala
    nie trafic jak ta lekarka.

    Zobaczymy jak to bedzie tym razem...
    Pzdr