eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy można zarejestrować motocykl w innym miejscu niż jestem zameldowany? › Re: Czy można zarejestrować motocykl w innym miejscu niż jestem zameldowany?
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy można zarejestrować motocykl w innym miejscu niż jestem
    zameldowany?
    Date: Sun, 26 Sep 2010 11:38:02 -0700 (PDT)

    On 26 Wrz, 20:17, "R2" <s...@o...eu> wrote:

    > ja nie mam tymczasowego meldunku tu gdzie mieszkam, a domyślam się , że
    > załatwienie takiego meldunku tymczasowego to ciężka sprawa, trzeba zgode
    > właściciela lokalu w którym się mieszka?
    > Wiem, że to temat już na inną grupę ale czy ktoś może w kilku słowach
    > napisać co i jak skoro już zaczęliśmy wątek?
    Żadnej zgody nie trzeba, bierzesz umowę najmu której jesteś stroną lub
    wpisany (z numerem dowodu) jako osoba która będzie zamieszkiwała
    lokal. Udajesz się do Urzędu Miasta/Dzielnicy do wydziału ds.
    mieszkańcow i dostajesz tymczasowy meldunek. Właściciel nic o tym
    wiedzieć nie musi.

    --
    Artur
    ZZR 1200