  • Data: 2024-06-05 22:57:21
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 5 Jun 2024 19:50:11 +0200, w <v3q8gg$7cq$6$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Apelacji nie składałem - zapłecae i już znalazłem sobie sposób jak sobie
    > to odbić z 20% dodatkiem za fatygę;) Dodatkowo ustaliło to mój i tak już
    > nadszarpnięty stosunek do państwa na stałę.

    No, ale to chyba nie była droga wewn.
    To było grzecznie przyjąć, a buta została ukarana :)

    A mnie dziś Strasz Mjeiska anulowała 3 mandaty za parkowanie :D

    Ja: "To jest droga wewnętrzna"
    Straszna-niczka: "Ale droga wewn. zaczyna się za znakiem" (???)
    Ja: "No nie, droga wewn. zaczyna się tam gdzie się zaczyna, a nie tam gdzie
    stoi znak. Znaków nie stawia się przecież na samym początku drogi"
    S: "Niie, za znakiem"
    Ja: "Ale teren prywatny zaczyna się tam gdzie początek drogi, a nie tam gdzie
    znak"
    S: (już nie pamiętam, coś jak wcześniej typu "znak to znak")

    (Nie byłem na to przygotowany, gdybym był zapytałbym czy jeśli przekroczę znak
    "Koniec drogi wewn." to już jestem na "normalnej" drodze i nie muszę
    przepuszczać tych z lewej. Ale może jeszcze się spotkamy, wówczas poruszę to
    frapujące zagadnienie)

    Ja: "No to idziemy do sądu"
    S: "OK, jak pan chce.... (chwila milczenia, chyba zajarzyła że coś może nie
    pójść zgodnie z planem). Ale jeszcze zerknę na kataster"

    Odpaliła jakiś geoportal, poszukała ukicy (nie znalazła, ale z moją pomocą już
    tak), a tam... na zdjęciu sat. stoi mój samochód tak samo jak na ich
    słitfociach. I jeszcze mieści się w jakimś "prostokącie" (domyślam się, że
    terenu prywatnego/działki).

    Wydrukowała sobie, dołączyła do "akt", coś tam popykała, znalazła jeszcze jeden
    mandat, po czym rozeszliśmy się w pokoju z pełną wiarą w moc aparatu
    państwowego (albo raczej sutrykowego) :D