  • 21. Data: 2011-01-23 12:58:10
    Temat: Re: Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-01-23 13:47, pawell32 pisze:

    > mi powiedzieli - wielokrotnie - najmniejszy abo 54 zł i tak
    > kilku moich klientów płaci.

    Ciekaw jestem, bo ojca telefonicznie w październiku namówili na pakiet
    NFilm plus inne za dodatkowe x zł i płaci teraz 57zł chyba, zresztą nie
    wiadomo czy niebawem nie wiecej bo stwierdzą że promocja się skończyła i
    płacić trza wwięcej. Ciekawe jaką opcję multiroomu zaproponują. Jeśli za
    54+20zł to jestem jak najbardziej za!

    > gówno nie system, pokaz bezradności.
    > a o multiroomie dla stałych słyszę od dwóch miesięcy.
    > nawet zbierali zapisy.

    Trudno, poczekajmy chwilkę i napewno coś stworzą dla obecnych klientów.
    W innym przypadku można zaryzykować twierdzenie że nie potrafią
    zarabiać... jedynie wciskać kit typ u dodatkowy pakiet głupkowatych
    filmów grozy, horrorów i beznadziejnych produkcji z nFilm.

  • 22. Data: 2011-01-23 13:02:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 23.01.2011 13:58, konsultant pisze:
> [...]
    > zarabiać... jedynie wciskać kit typ u dodatkowy pakiet głupkowatych
    > filmów grozy, horrorów i beznadziejnych produkcji z nFilm.

    niestety, ostatnio im wiele nie wychodzi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2011-01-23 18:00:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-23 10:12, Cavallino pisze:
    (...)

    > Analogowej.
    > Cyfrowa wygląda identycznie.

    Dobrze jest wiedzieć o czym się pisze. Nie, nie wygląda identycznie.
    Znaczy powinna, niestety nie jest tak malinowo. Przynajmniej w Aster
    i UPC.

  • 24. Data: 2011-01-23 18:38:23
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 23 stycznia 2011 13:24, pawell32 wyraził następujacą opinię:

    > a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

    Z tego co ja słyszałem ERA jest własnością T-Mobile, chodziło jedynie o
    zmianę znaku handlowego.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 25. Data: 2011-01-23 18:46:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 13:24:13 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

    I została.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-01-23 18:46:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 10:12:17 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Cyfrowa wygląda identycznie.

    Niestety nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-01-23 20:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

    Już dawno jest przejęta, a to o czym piszesz to tylko zmiana nazwy.
    I właśnie w związku z tym chce się rozwijać w temacie tv.

  • 28. Data: 2011-01-23 20:58:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera SLAVE
    >drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE?

    Nie trzeba, ale taki niezależny odbiór jest wygodniejszy i pewniejszy.

  • 29. Data: 2011-01-23 20:59:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7stoj6larfatpqsmcbf6bmlicoesmd5gdm@4ax.com...

    > Niestety nie.

    Znaczy przycinają pasmo?

  • 30. Data: 2011-01-23 21:13:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-23 13:38, konsultant pisze:
    > A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera
    > SLAVE drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE?

    Nie, wszytko ładnie chodzi tylko na kablu sieciowym.

    > Nie interesuje mnie
    > nagrywanie niczego ani na jednym ani na drugim, tylko TV !!! I to każdy
    > TV ma niezależnie odbierać co chce z nTV ! Więc jakie rozwiazanie?
    > Rozumiem że internet też nie jest potrzebny tym dekoderom bo niczego nie
    > ściagam ani internetu na TV nie bede ogladał ;)

    Wszystko jest ładnie opisane na forum N-ki i w materiałach
    dostarczanych z dekoderami.