  • 1. Data: 2011-01-21 22:06:11
    Temat: multi room w n, czy ktos juz probowal po vpn?
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    witam,

    pytanie jak w temacie, czy ktoś próbował już poszczać po vpn? u rodziców
    została moja enka, a ja u siebie nie mogę talerza powiesić bo okna mam
    ze złej strony:[ kwestie przepustowości pomijam, bo mam pomiędzy domem i
    mieszkaniem 100Mbit/s.

  • 2. Data: 2011-01-21 22:13:53
    Temat: Re: multi room w n, czy ktos juz probowal po vpn?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:ihd00k$40s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > została moja enka, a ja u siebie nie mogę talerza powiesić bo okna mam ze
    > złej strony:[ kwestie przepustowości pomijam, bo mam pomiędzy domem i

    To dlaczego sam nie spróbujesz?

  • 3. Data: 2011-01-21 23:00:10
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 21-01-2011 23:13, Cavallino pisze:

    > To dlaczego sam nie spróbujesz?

    - bo jeszcze nie mam zestawu i wykupionej opcji,
    - nie chce tego robić dopóki nie mam pewności że działa,
    - być może ktoś już to sprawdził przede mną?

  • 4. Data: 2011-01-21 23:52:11
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 23:06:11 +0100, Wampir Energetyczny
    <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >została moja enka, a ja u siebie nie mogę talerza powiesić bo okna mam
    >ze złej strony:[ kwestie przepustowości pomijam, bo mam pomiędzy domem i

    jezeli jest to typowe IP (udp/tcp) to powinno dzialac, no chyba ze
    nakombinowali i zastosowali inny protokol, ktory nie jest rutowalny
    lub cos innego. Po ethernecie to chyba leca tylko klucze a nie sam
    strumien, wiec przepustowac tu nie ma znaczenia.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-01-22 11:26:10
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-22 00:52, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > lub cos innego. Po ethernecie to chyba leca tylko klucze a nie sam
    > strumien, wiec przepustowac tu nie ma znaczenia.

    Gdyby leciały same klucze to nie miałby co ogladac bo nie ma jak
    powiesci anteny ergo tuner nie bedzie podpiety do konwertera.

    Poza kluczami moze leciec i strumien vide pierwszy przypadek z FAQ:
    http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=19685

  • 6. Data: 2011-01-22 17:21:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > nakombinowali i zastosowali inny protokol, ktory nie jest rutowalny
    > lub cos innego. Po ethernecie to chyba leca tylko klucze a nie sam

    Można tak i tak.
    On potrzebuje właśnie strumienia.

  • 7. Data: 2011-01-22 20:06:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.01.2011 00:52, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > lub cos innego. Po ethernecie to chyba leca tylko klucze a nie sam
    > strumien, wiec przepustowac tu nie ma znaczenia.

    leci i strumień i uprawnienia dlatego przepustowość ma znaczenie.
    właśnie taki przypadek będę robił u kolegi, ale dopiero
    w marcu, bo dupki nie dają stałym klientom, tylko nowym
    i przedłużającym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2011-01-23 10:15:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-21 23:06, Wampir Energetyczny pisze:
    > witam,
    >
    > ktoś próbował już poszczać po vpn?

    a feee

  • 9. Data: 2011-01-24 10:39:52
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    > leci i strumień i uprawnienia dlatego przepustowość ma znaczenie.

    Tak jest ! Leci strumień i uprawnienia dlatego przepustowość jest
    najważniejsza ! Drugi talerz czy sam sygnał z anteny NIE jest potrzebny.
    Mam i używam od miesiąca.

    axel

  • 10. Data: 2011-01-24 13:04:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:39, axel pisze:
> [...]
    >
    > Tak jest ! Leci strumień i uprawnienia dlatego przepustowość jest
    > najważniejsza ! Drugi talerz czy sam sygnał z anteny NIE jest potrzebny.

    to tylko potwierdzenie.
    ale autor wątku pyta czy komuś udało się uruchomić na odległość.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux