  • 1. Data: 2011-01-22 20:29:28
    Temat: Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    Czy w jakikolwiek sposób można podzielić sygnał z anteny satelitarnej n
    TV rozdzielić na 2 telewizory stojące w 2 różnych pokojach? Mam zwykły
    dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady? Mam poza nTV TV kablową
    i chce zrezygnować z TV kablowej na rzecz tylko nTV.

  • 2. Data: 2011-01-22 21:16:02
    Temat: Re: Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.01.2011 21:29, konsultant pisze:
> [...]
    > dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady? Mam poza nTV TV kablową
    > i chce zrezygnować z TV kablowej na rzecz tylko nTV.

    nie.
    działa tylko ich multiroom, lub poczytaj o TnK

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-01-22 21:31:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w jakikolwiek sposób można podzielić sygnał z anteny satelitarnej n TV
    > rozdzielić na 2 telewizory stojące w 2 różnych pokojach? Mam zwykły
    > dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady?

    Da się.
    Tylko musisz sobie kupić drugi dekoder.

  • 4. Data: 2011-01-22 21:40:44
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-01-22 22:31, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Da się.
    > Tylko musisz sobie kupić drugi dekoder.

    Ale ten drugi dekoder musi miec osobna kartę i osobny abonament?:)

  • 5. Data: 2011-01-22 21:43:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale ten drugi dekoder musi miec osobna kartę i osobny abonament?:)

    Niekoniecznie - poczytaj o multiroom w n.

  • 6. Data: 2011-01-22 22:05:54
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-01-22 22:43, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie - poczytaj o multiroom w n.

    Czyli place 199zl za 2.dekoder a abo za darmo za 2.dekoder przez rok.
    Ciekawe czy nie dadzą 2*abo po roku.. Obecnie rodzice płacą 57zł za nTV
    i chyba 35 zł za TV kablową. Myslicie że opłacało będzie się wziąć
    multiroom?

  • 7. Data: 2011-01-22 22:17:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli place 199zl za 2.dekoder a abo za darmo za 2.dekoder przez rok.
    > Ciekawe czy nie dadzą 2*abo po roku..

    Sobie weźmiesz TnK i po sprawie.

    >Obecnie rodzice płacą 57zł za nTV i chyba 35 zł za TV kablową. Myslicie że
    >opłacało będzie się wziąć multiroom?

    Zależy od oferty.
    Jakbym miał TV kablową, to żadnego zawodnego satelity bym nie instalował.
    To co jest tam ciekawe, to w kablówce można wykupić.

  • 8. Data: 2011-01-22 23:33:41
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-01-22 23:17, Cavallino pisze:
> [...]
    > Jakbym miał TV kablową, to żadnego zawodnego satelity bym nie instalował.
    > To co jest tam ciekawe, to w kablówce można wykupić.

    Tyle że latem przenosimy się na wieś z miasta i zabieramy antenę nTV:)
    Więc najlepiej byłoby zrezygnować z kablówki, założyć multiroom w nTV w
    domu tyle że jeśli teraz płace 57zł za nTV a 40zł za kablówkę to za
    multiroom 88zł po roku to mała zachęta. Z drugiej strony obraz nTV jest
    o niebo lepszy od kablówki. I ilość kanałów HD też ważna. Tak więc
    czekam na oficjalny start multiroomu nTV dla obecnych abonentów. Obecnie
    tylko ci moga dostać multiroom którym umowa się kończy za 3 miesiące lub
    nowi klienci...Jak znam życie to jak wprowadzą MR dla wszystkich
    (obecnych tez) to ceny nie beda powalały na kolana...

  • 9. Data: 2011-01-23 09:12:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tyle że latem przenosimy się na wieś z miasta i zabieramy antenę nTV:)

    No tak, to zmienia postać rzeczy.

    > Więc najlepiej byłoby zrezygnować z kablówki, założyć multiroom w nTV w
    > domu tyle że jeśli teraz płace 57zł za nTV a 40zł za kablówkę to za
    > multiroom 88zł po roku to mała zachęta.

    To bierz Cyfrę.
    Dekoder używany kupisz za kilkadziesiąt zł, a multiroom na cały okres umowy
    idzie dostać za 0 zł.

    >Z drugiej strony obraz nTV jest o niebo lepszy od kablówki.

    Analogowej.
    Cyfrowa wygląda identycznie.

  • 10. Data: 2011-01-23 10:00:15
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-01-23 10:12, Cavallino pisze:

    > No tak, to zmienia postać rzeczy.

    > To bierz Cyfrę.
    > Dekoder używany kupisz za kilkadziesiąt zł, a multiroom na cały okres
> [...]

    Jednak zostanę przy nTV. Dzwoniłem do ich BOKu, okazuje się że
    najpóźniej w lutym ukaże się komercyjna oferta multiroomu dla obecnych
    klientów nTV. Zobacze jakie ceny zaproponują. A swoją drogą, okazuje się
    że za kiepskiej jakości analogową kablówkę tata płaci 49zł!!! Czyli
    jeśli będzie rok multiroomu gratis a potem tak do 88zł, to bierzemy MR w
    TV i rezygnujemy z drogiej kablówki!