  • 41. Data: 2011-01-29 12:40:19
    Temat: Re: Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 01:06:29 +0100, Jerzy Pastusiak

    >chyba niezupelnie:
    >http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Fa
    ctsheet.pdf
    >http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-C2_Fa
    ctsheet.pdf

    To chyba nie u nas.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2011-01-29 12:43:56
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2928k6pho409u0fqj1skk579ghc9bdlquc@4ax.com...
    > Z tego co wyczytałem w necie, w sieciach kablowych stosuję się
    > transmodulatory QPSK-QAM, czyli następuje zmiana modulacji.

    Zmiana modulacji nie ma wpływu na jakość. Czy film w m2ts po prostym
    "przepakowaniu" do mkv traci na jakości?

    > Teoretycznie jeden transponder sat to jeden kanał DVB-C - ta sama
    > ilość programów. Wystarczy aby operator w jeden kanał DVB-C chciał
    > wepchnąć coś więcej to musi na pozostałych przyciąć pasmo.

    "Przycięcie" pasma oznacza rekompresję i tu cały ból.
    Poza tym rzadko się chyba zdarza, żeby zawartość całego transpondera była
    wprost pakowana w kanał kablówki.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 43. Data: 2011-01-29 12:47:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 13:43:56 +0100, "Wiewior" <j...@t...cy>
    wrote:

    >"Przycięcie" pasma oznacza rekompresję i tu cały ból.

    No właśnie. Może tu jest ten przysłowiowy "pies pogrzebany"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2011-01-29 16:48:20
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011, jerzu wrote:

    | On Sat, 29 Jan 2011 01:06:29 +0100, Jerzy Pastusiak

    ctsheet.pdf
    ctsheet.pdf

    | To chyba nie u nas.

    aaaaaaaaaha

    widze , ze nawet nie zagladnales do srodka

  • 45. Data: 2011-02-01 08:24:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 11:05:39 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A może po prostu to różnica w jakości podzespołów w tunerze?
    >Te kablówkowe często są opisywane jako totalny badziew, więc dlaczego akurat
    >układy odpowiedzialne za obraz miałyby mieć porządne?

    Coś w tym może być. Odpaliłem tuner dvb-c w TV, przeszukałem pasmo i
    znalazłem ponad 200 programów tv/radio. Z czego kilka jest
    niezakodowanych. M. in. TVP-2. Zrobiłem fotki - porównanie analoga do
    dvb-c. I tuner cyfrowy w TV daje zdecydowanie lepszy obraz niż analog.
    Nie mam w tej chwili pod ręką tunera cyfrowego UPC, ale obraz na nim
    (podłączony kablem HDMI) był gorszy, niż ten z tunera cyfrowego w TV.

    http://www.pixhost.org/show/20/5663425_1_analog.jpg
    http://www.pixhost.org/show/1896/5663428_1_dvbc.jpg

    http://www.pixhost.org/show/1896/5663434_2_analog.jp
    http://www.pixhost.org/show/1896/5663448_2_dvbc.jpg