  • Data: 2009-05-15 13:31:34
    Temat: Re: Czy motocykl może skręcać ostrzej niż samochód?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jakby nie patrzec", to puszki maja o sporo wieksza mase do
    zatrzymania...
    w "normalnej" jezdzie motongiem zawsze mozna przy hamowaniu gdzies
    uciec, np. pomiedzy katamarany

    dyskusja jak wiele innych watkow motocyklowych dobra do piwa, ale bez
    konkretnych odpowiedzi ;)

    Brak jednoznacznej odpowiedzi też jest odpowiedzią. Mianowicie taką, że jako
    kierowca samochodu z 20 latnim stażem i równocześnie świeżo upieczony
    motocyklista mogę oceniać sytuację na drodze korzystając z doświadczeń i
    odruchów samochodowych, ponieważ motocykl ma podobne do samochodu możliwości
    hamowania i trzymania się drogi.

    O to mi chodziło w tym wątku. Dzięki za porady.