  • Data: 2017-07-06 19:20:50
    Temat: Re: Czy mi się przyśniło, czy były kiedyś takie bateryjki?
    Od: ajt <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-05 o 02:11, J.F. pisze:

    > "bateria akumulatorow 7D-0,125 (srednica 24mm, wysokosc 62mm), z
    > kontaktami typu Krona (6F22). Wielkosc troche wieksza od zwyklej
    > baterii Krona. Niektore odbiorniki byly sprzedawane w komplecie z
    > takim akumulatorem".
    >
    > I to moze tlumaczyc skad sie ten wieksza bateria wziela :-)
    >
    > Ale ... jesli komora cylindryczna, to znow kwadratowa bateria sie nie
    > zmiesci :-)

    No właśnie. Mój ociec też miał takie radyjko, Ałmaz się nazywało,
    zresztą gdzieś się jeszcze chyba wala w piwnicy. Do komory akumulatorka
    bateria 6F22 bez problemu wchodziła, ale kwadratowa 6F25 już nie.
    Wystawała z milimetr ponad obudowę, więc klapki nie dało się założyć. Na
    szczęście po wsunięciu radyjka w skórzany futerał, który był w
    komplecie, bateria nie wypadała :)
    Andrzej
    radom.city