  • 71. Data: 2011-04-10 22:11:09
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-10 20:00, jerzu wrote:

    > Ponoć ciężko już jest znaleźć przyzwoitą miejscówkę nad Bałtykiem w
    > lipcu i sierpniu tego roku. Ludzie spanikowali i nie chcą jeździć do
    > Egiptu i innych takich, wolą w tym roku Bałtyk.

    To prawda co piszesz. To smutne, że ludziska są tak ograniczeni że po
    odcięciu ich od "egipskiego all-inkluziw" nie potrafią nigdzie jechać na
    wakacje, Egipt albo Bałtyk.. ech. :-(
    Ale to lepiej, bo jadąc to takiej np. Florencji czy Sieny, nie spotykam
    tłumów Polaków ze swoją kiełbasą i wódą przytahaną z kraju. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 72. Data: 2011-04-10 22:21:17
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    Pozatym ja autem zarabiam na życie, czasami pracę
    > zaczynam pod domem na parkingu, a i często ją tam kończę.

    Twój przypadek jest inny. To zrozumiałe że jeździsz zbiorkomem.
    Chodziło mi o to, że jak ktoś używa komunikacji miejskiej to nie tylko
    "jakoś daje radę" jak pisał Tomasz Pyra ale nawet może być niektórym
    wygodniej, szybciej i lepiej. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 73. Data: 2011-04-10 22:31:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Ale to lepiej, bo jadąc to takiej np. Florencji czy Sieny, nie spotykam
    > tłumów Polaków ze swoją kiełbasą i wódą przytahaną z kraju. :-)

    Decyduje cena. Wakacje nad Baltykiem = wakacje w Egipcie, Tunezji lub
    Bulgarii. Cos jeszcze za taka cene?

    Dysiek

  • 74. Data: 2011-04-10 23:58:10
    Temat: Re: Czy ludzie ju? wolniej je?d???
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-10 22:31, Dysiek wrote:

    > Decyduje cena. Wakacje nad Baltykiem = wakacje w Egipcie, Tunezji lub
    > Bulgarii. Cos jeszcze za taka cene?
    >
    > Dysiek

    Oczywiście :-)
    Chorwacja czy zadupie we Włoszech :-)
    Trzeba chcieć poszukać.

    pozdrawiam
    mario

  • 75. Data: 2011-04-11 08:34:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 20:02:36 +0200, jerzu wrote:
    >On Sun, 10 Apr 2011 09:13:40 +0200, J.F.
    >
    >Co to da? Nic. W warszawskim Ursusie są obok siebie dwie stacje: Orlen
    >i Neste A24. Kiedyś różnica cen na tych stacja była spora, obecnie
    >ceny się praktycznie zrównały. Na co się mam przestawić? Na stacje w
    >POMach?

    Na ta tansza z tych dwoch, tylko w skali calego kraju, i poczekac az
    tej drozszej zmieknie rura.

    J.

  • 76. Data: 2011-04-11 09:39:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-11 08:34, J.F. pisze:

    > Na ta tansza z tych dwoch, tylko w skali calego kraju, i poczekac az
    > tej drozszej zmieknie rura.

    Jeśli zbojkotujesz sieci A, B i zaczniesz kupować tylko w X i Y,
    to X i Y widząc zwiększony popyt tym bardziej podniosą cenę.
    I nawet jeśli A i B ją w końcu opuści, to co - zaczniesz znów
    u nich kupować żeby podskoczyła do poprzedniego poziomu?

    Hmmm.... chociaż... Jasne! Ludzie! Bojkotujcie A i B jak najdłużej
    i pamiętajcie nawet jak spuszczą z ceny, to nie przestawajcie!

  • 77. Data: 2011-04-11 09:49:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Decyduje cena. Wakacje nad Baltykiem = wakacje w Egipcie, Tunezji lub
    > Bulgarii.

    Chyba że liczysz z kosztem dojazdu.
    Samo lokum (na podobnym, niezłym poziomie) i żarcie nad Bałtykiem jest ze 3
    razy droższe niż w Bułgarii.

  • 78. Data: 2011-04-11 09:52:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-10 15:49, Mario pisze:

    > przyzwyczaiłem się ;-)
    > poza tym siedzę z 5letnią córką na kolanach, staruszki mogą mi skoczyć :-)

    Szkoda że już trochę za duża do noszenia na rękach, byś nie musiał
    stać w kolejce do kasy w markecie :)

  • 79. Data: 2011-04-11 13:27:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 23:13:52 +0200, megrims napisał(a):

    > Od kiedy paliwo tyle kosztuje, to do biura
    > jeżdżę Astrą II 1.6. Pali tylko 10.5 l/100 km.

    Czyli przynajmniej o jakieś 2 l/100 za dużo :)

    Moja Astra G (X16EL) miała średnie spalanie na poziomie 7-8 l/100 km.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 80. Data: 2011-04-11 13:43:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli przynajmniej o jakieś 2 l/100 za dużo :)

    IMO raczej w normie jak na wielkość, pojemność i moc.

    > Moja Astra G (X16EL) miała średnie spalanie na poziomie 7-8 l/100 km.

    Widać masz lżejszą nogę, mniej korków po drodze.