  • 1. Data: 2011-04-09 18:09:12
    Temat: reno - hamulec się popsuł
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Co się mogło popsuć w hamulcu ?

    -zauważyłem że jestem w stanie wcisnąć hamulec "do końca" bardzo
    mocno naciskając tz. mocno trzymam to on trochę wchodził
    po jakimś czasie łatwiej było go wepchnąć.

    -no i... jakoś tak wczoraj się okazało że pierwsze 80% nacisku mam
    luz potem "ściana" w praktyce pierwsze 80% hamuje słabo a potem blokada
    kół, ale chyba nierówna do tego świeci się: service, stop, wykrzyknik, abs.

    -żadna trakcja czy abs nie prostuje auta jak się koła blokują
    (kiedyś w poprzednim safranie jak wyrwałem przewód to prostowało
    i spokojnie można było ze 140km/h hamować awaryjnie, elektronika
    dała radę utrzymać auto na drodze).

    -a i jakiś wężyk się chyba popsuł (wspomaganie) bo bąbelki lecą
    z niego, płynu hamulcowego dolałem ale to nic nie zmienia.

    Co jest grane ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-09 18:41:46
    Temat: Re: reno - hamulec się popsuł
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 18:09, Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Co się mogło popsuć w hamulcu ?

    Zrob tak: nie wstawaj rano z lozka, do wieczora lez (lozko
    drewniane/metalowe, nie tapczan, bo ma mechanizmy). Wieczorem napisz
    posta o tytule: "Dzisiaj nic nie popsulem, co to moze byc?".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-04-09 19:14:14
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    http://tiny.pl/hdrkg

  • 4. Data: 2011-04-09 19:42:01
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > http://tiny.pl/hdrkg

    ej no co to za jaja...

    Hamulec mi się serio popsuł, serio potrzebuje tego auta dziś i jutro,
    chce wiedzieć co jest grane bo nie chciałbym sytuacji kiedy mi
    przestanie w ogóle hamować.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-04-09 22:19:48
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ej no co to za jaja...
    >
    > Hamulec mi się serio popsuł, serio potrzebuje tego auta dziś i jutro,
    > chce wiedzieć co jest grane bo nie chciałbym sytuacji kiedy mi
    > przestanie w ogóle hamować.

    Uwaga jadę za 30min tym do domu [kraków] ;)
    jeszcze sobie potestuje na autostradzie czy to hamuje
    gorzej z czasem czy nie.

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2011-04-10 01:16:17
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > kół, ale chyba nierówna do tego świeci się: service, stop, wykrzyknik, abs.

    Ok, wiem więcej:

    wydaje się że auto teraz hamuje "pneumatycznie" czyli na jakieś
    5% mocy hamulca, generalnie pozwala to na poruszanie się 50..60km/h
    i zahamowanie powiedzmy że "sprawnie".

    na samym końcu naciśnięcia hamulca (żeby działał lepiej trzeba
    ze 2x nacisnąć) jest "ściana" i wtedy blokuje jedno koło prawe przednie.
    generalnie bez żadnego czucia po prostu 0/1.

    nie kapie nigdzie płyn jak się naciska hamulec, ale go ubyło !

    i raz miałem dziwną sytuacje kiedyś gdzie mi się wydawało że
    hamuje nierówno (wtedy jeszcze się wydawało że wszystko działa jednak
    już się świeciły kontrolki) i się to teraz potwierdziło z blokadą koła.

    ktoś wie co jest ?

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-04-10 10:05:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ktoś wie co jest ?

    Ja wiem. To zespół paranoiczno-samochodowy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 8. Data: 2011-04-10 11:49:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > -a i jakiś wężyk się chyba popsuł (wspomaganie) bo bąbelki lecą
    > z niego, płynu hamulcowego dolałem ale to nic nie zmienia.

    RENAULT :D

  • 9. Data: 2011-04-10 11:50:33
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-10 11:49, Filip KK pisze:

    > RENAULT :D

    Wierz mi, że on rozwali nawet W124 :D

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-04-10 11:54:33