  • 101. Data: 2011-04-11 15:09:43
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:inute0$sp1$3@news.onet.pl...

    > Nie wiem czy ciepła woda w Bałtyku to dobra opcja, bo wtedy jest syf,
    > glony i inne sinice/meduzy :-).

    Niekoniecznie, chociaż i tak się zdarza oczywiście.
    No i polskie meduzy raczej krzywdy nie robią, w odróżnieniu od tych z
    Adriatyku - żona niegdyś miała blizny przez pół roku po nich.

  • 102. Data: 2011-04-11 15:19:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba że liczysz z kosztem dojazdu.
    > Samo lokum (na podobnym, niezłym poziomie) i żarcie nad Bałtykiem jest
    > ze 3 razy droższe niż w Bułgarii.

    Eeee, trzeba wiedzeć gdzie jechać :)

    pzdr
    \SK

  • 103. Data: 2011-04-11 15:23:56
    Temat: Re: Czy ludzie ju? wolniej je?d?1?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-11 15:08, Cavallino pisze:

    > Znaczy gdzie ten obiad, na kempingu?
    > Bo w smażalniach to 10 dkg ryby więcej kosztuje.

    Nie pamiętam nazwy, ale restauracyjka mieściła się przy ulicy
    Żeromskiego w pobliżu kempingu Horyzont. Codziennie było coś takiego jak
    zestaw dnia za 14zł. Może nie były to jakieś wyszukane potrawy, ale
    smaczne i świeże. Jak się chciało coś z menu, to fakt, było trochę
    drożej, ale za dużego, pysznego pstrąga smażonego na masełku z frytkami
    zapłaciłem OIDP niewiele ponad 20zł.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 104. Data: 2011-04-11 15:25:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4da300d8$1@news.home.net.pl...

    > Nie pamiętam nazwy, ale restauracyjka mieściła się przy ulicy Żeromskiego
    > w pobliżu kempingu Horyzont. Codziennie było coś takiego jak zestaw dnia
    > za 14zł.

    Aha, no to wtedy faktycznie styknie.
    Tyle że to żadna rewelacja, ja już w Bośni jadłem świeżutkie kalmary z
    grilla za 10 zł.

  • 105. Data: 2011-04-11 15:32:26
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-11 15:09, Cavallino wrote:
> [...]
    > No i polskie meduzy raczej krzywdy nie robią, w odróżnieniu od tych z
    > Adriatyku - żona niegdyś miała blizny przez pół roku po nich.

    O shit, nie wiedziałem bo nie widziałem. Czyli nie tylko na jeżki uważać :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 106. Data: 2011-04-11 15:33:09
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-11 15:19, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Eeee, trzeba wiedzeć gdzie jechać :)

    eee, dokładnie jak w przypadku Chorwacji czy nawet Włoch :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 107. Data: 2011-04-11 15:34:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Eeee, trzeba wiedzeć gdzie jechać :)

    Tzn?

  • 108. Data: 2011-04-11 15:35:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O shit, nie wiedziałem bo nie widziałem. Czyli nie tylko na jeżki uważać
    > :-)

    Ale to się chyba nie łączy - jeżowce raczej są w czytszych acz zimniejszych
    wodach, a meduzy wręcz przeciwnie - po drugiej stronie Adriatyku.
    Chyba.

  • 109. Data: 2011-04-11 16:08:02
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-11 15:35, Cavallino wrote:

    > Ale to się chyba nie łączy - jeżowce raczej są w czytszych acz
    > zimniejszych wodach, a meduzy wręcz przeciwnie - po drugiej stronie
    > Adriatyku.
    > Chyba.

    Nie byłem zbyt dobry z biologii ;-) ale jeżowce były i zero meduz na
    Peljesacu czyli południowa Dalmacja - zimno nie jest :-). Masz na myśli
    drugą stronę Adriatyku czyli włoską stronę? Tam nie byłem. :-(

    pozdrawiam
    mario

  • 110. Data: 2011-04-11 17:27:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-11 14:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > 1000zł może być mało, ale nie niemożliwe.
    > Golfa II 1.4 benz. znajomy za 500zł sprzedawał (co prawda bez gazu),
    > a tu Polo 1.2 z gazem za 2500 do wzięcia:
    > http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen-polo-coupe-1-
    3-gaz-1993r-12523749.html#35da933fd2dca32b,1

    Krzysiu nie widzisz sarkazmu ;)
    Polo Coupe nie było z silnikiem 1200, z silnikiem 1200 to może być Polo
    od jakiegoś 2002 czy 2004 rocznika - jeśli znajdziesz mi takie Polo z 3
    cylindrowym 1,2 z gazem za 1000zł, nawet za 2500 - to pomimo że przed
    chwilą kupiłem katarynę to dokupię te Polo żonce na dojazdy do pracy ;)

    Pozdrawiam !