  • 1. Data: 2011-04-09 12:37:25
    Temat: Opony letnie 215 60 R16 oraz 205 60 R16
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Muszę wybrać dwa komplety opon w wymiarach ja w temacie.
    Chciałbym wydać nie za dużo kasy ale kupić coś dobrego;
    205 do Renault Scenic którym jeździ starsza kobieta spokojny kierowca,
    215 natomiast do Forestera, którym jeżdżę ja; dużo i czasem szybko w
    trasach, ale sporo po dziurawych i nierównych drogach.
    Budget? Optymalny między 300-400 zł brutto za sztukę, ale jeśli warto to
    maksimum do 500 zł za sztukę.
    Jeśli to ma znaczenie to;
    -obydwa auta jeżdżą głównie po drogach wojewódzkich, powiatowych i
    gminnych, a bardzo mało nie więcej niż 20-30% w ruchu miejskim,
    -obydwa dość często bywają mocno obciążone; typu 3-4 osoby plus duże
    zakupy, albo dwie osoby plus bardzo duże zakupy,
    -ze względu na dziurawe drogi jeśli jest to możliwe to szukam opon,
    które nie pękają zbyt łatwo...

    Dziękuje za wszelką pomoc.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-04-09 19:16:07
    Temat: Re: Opony letnie 215 60 R16 oraz 205 60 R16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Do forestera yokohama G012, grunt/asfalt, ludzie dobrze o nich pisza.
    http://www.tyretest.com/4x4_reifen/yokohama/geolanda
    r_at_s/index.html

    Ale jesli chcesz szalec na asfalcie to niewiem czy nie lepiej cos mniej
    terenowego.

    Tmek

  • 3. Data: 2011-04-09 20:24:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > trasach, ale sporo po dziurawych i nierównych drogach.
    > Budget? Optymalny między 300-400 zł brutto za sztukę, ale jeśli warto to

    Ja mam takie:
    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/dunlop/dun
    lop+sp+sport+2050m+205+60r16+92h,205%2060R16,34,0,5-
    0,115549227,szi.html

    Trzymają na mokrym bardzo przyzwoicie, na suchym również.
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2011-04-09 20:55:25
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-04-09 19:16, Tmek pisze:
> [...]
    r_at_s/index.html

    > Ale jesli chcesz szalec na asfalcie to niewiem czy nie lepiej cos mniej
    To zdecydowanie nacisk na asfalt, szutrówki i inne polne drogi bez
    szaleństw, to tylko SUV... :-)
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl