  • 21. Data: 2011-04-10 07:58:02
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 07:47:15 +0200, Czarek Daniluk wrote:
    >Wczoraj jadąc Wyszków - W-wa po Esce też miałem podobne wrażenia, jadąc
    >120 na liczniku, naprawdę niewielu mnie wyprzedzało :)

    To mozna zauwazyc nawet na A4 i nie od wczoraj.
    Tylko ze mowa o 120 a nie 60 :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-04-10 08:11:37
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 23:16:46 +0200, megrims wrote:

    >ATSD to jestem ciekaw do ilu to paliwo dojdzie z ceną..

    IMO - obecny kryzys jest chwilowy (Libia), ale kiedys sie gospodarka
    odbuduje do poziomu 2007 i bedzie barylka po 150$.

    A potem moze sie zaczac efekt ze podaz stala i popyt trzeba
    wyregulowac cena.

    Pomysl - po ile musi byc paliwo, zebys zrezygnowal z jazdy ?
    Wystarczy 6zl zebys sie przesiadl na tramwaj ?
    A ile spowoduje ze wybierzesz sie na urlop nad Baltyk a nie na
    poludnie, ewentualnie zaczniesz szukac ile kosztuje pociag do
    Chorwacji ? :-)

    I znow beda kartki na benzyne i cukier :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-04-10 08:22:36
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-10 07:58, J.F. pisze:

    > To mozna zauwazyc nawet na A4 i nie od wczoraj.
    > Tylko ze mowa o 120 a nie 60 :-)
    >
    > J.

    Wiesz już nie przesadzajmy po to jest trasa S, żeby w miarę szybko i
    jednostajnie się po niej przemieszczać, a nie snuć :)

    Generalnie jeżdżąc w DC do pracy z Bródna na Targową, są dni, że
    zauważam rozluźnienie, szczególnie na dojeździe do Ronda Żaba,
    aczkolwiek w większości przypadków jest normalnie - czyli zjazd w
    kierunku 11 Listopada na 4-5 zmianach świateł.
    Na końcówce Wileńskiej gdzie przeważnie tworzyły się około 7 niezłe
    korki, od półtora miesiąca takiego korka nie ma, opuszczam skrzyżowanie
    Wileńska/Targowa/Solidarności na jednym cyklu świateł :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Tam gdzie parkuję pod robotą właśnie około 7 nie było problemu ze
    znalezieniem wolnej luki, teraz niestety trzeba szukać, szukać i szukać
    :) fury tak jakby się nie ruszały ;)

  • 24. Data: 2011-04-10 09:12:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I co, liczysz ze sie zorientuja ze mniej osob kupuje benzyne to zaczna
    > sprzedawac paliwo charytatywnie, bez wlasnej marzy i nie przerzucajac na
    > kierowcow kosztow akcyzy?

    Ropa za 120 USD już była i to całkiem niedawno.
    I jakoś paliwo kosztowało wtedy o 1 zł mniej niż teraz.
    Jak myślisz, gdzie się podziała różnica?

  • 25. Data: 2011-04-10 09:13:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 08:52:01 +0300, MMS wrote:
    >jest pewna granica, która spowoduje, że podnoszenie ceny nie podniesie
    >zysków, bo najnormalniej spadnie popyt. Ważne jest aby uchwycić
    >najwyższą granicę za jaką frajer jeszcze kupi. Prawa rynku...
    >Tak, że ograniczenie się z tankowaniem nie est takie złe. Pod warunkiem,
    >że zrobi to znaczna grupa. To niestety w tym kraju jest nie możliwe.

    Bo to trzeba inaczej - wybrac jedna siec i uderzyc w nia bojkotem.
    Latwiej sie przestawic na inne stacje niz zrezygnowac z samochodu

    >Zaraz się znajdzie 50% odstających frajerów.

    50% spadku obrotow to tez sporo. Nawet 20% moze wywolac bol glowy.

    Ale zapominasz o najwazniejszym - nielki procent ceny to zysk stacji.
    Wiekszosc stanowi podatek i cena ropy.

    J.

  • 26. Data: 2011-04-10 09:16:25
    Temat: Re: Czy ludzie ju? wolniej je?d???
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 23:15, Dysiek pisze:

    > Chyba LPG :-) Albo cos masz zjebane

    Zjebane nic nie jest, tylko noga ciężka :D

  • 27. Data: 2011-04-10 09:20:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 23:46, Tomasz Pyra pisze:

    > To samo słyszałem już nie raz - jak paliwo przekraczało cenę 2zł, 3zł i
    > 4zł ;)
    > Już wszyscy planowali że się będą na rowery przesiadać.

    Codziennie córkę zawożę do przedszkola. Ciężko z rowerem albo
    tramwajem. Nie po drodze.

  • 28. Data: 2011-04-10 09:32:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 09:12:52 +0200, Cavallino wrote:
    >Ropa za 120 USD już była i to całkiem niedawno.
    >I jakoś paliwo kosztowało wtedy o 1 zł mniej niż teraz.
    >Jak myślisz, gdzie się podziała różnica?

    W kursie dolara.
    Czyli u tych wrednych kapitalistow, ktorzy placa nam mniej, a wymagaja
    wiecej :-)

    J.

  • 29. Data: 2011-04-10 09:42:57
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-10 09:20, megrims pisze:

    > Codziennie córkę zawożę do przedszkola. Ciężko z rowerem albo
    > tramwajem. Nie po drodze.

    To tak jak ja. Żebym ja mógł zrezygnować z jazdy samochodem, to moja
    żona musiałaby zrezygnować z pracy. Żeby to nam się opłaciło, to cena
    benzyny musiałaby przekroczyć 30 zł/litr.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 30. Data: 2011-04-10 09:46:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 09:42:57 +0200, Marcin Kiciński wrote:

    >To tak jak ja. Żebym ja mógł zrezygnować z jazdy samochodem, to moja
    >żona musiałaby zrezygnować z pracy. Żeby to nam się opłaciło, to cena
    >benzyny musiałaby przekroczyć 30 zł/litr.

    A przeciez rzad wydal nowa ustawe i teraz przedszkole moze zaloczyc
    babcia w tej samej klatce :)

    A dzieci podrosna i nie trzeba juz ich bedzie wozic :-)

    J.