  • 11. Data: 2011-04-09 23:13:52
    Temat: Re: Czy ludzie ju? wolniej je?d???
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 23:02, Dysiek pisze:

    > Ja odkad 95 siegnelo 5 zl jezdze na EKO

    :D

    Od kiedy paliwo tyle kosztuje, to do biura
    jeżdżę Astrą II 1.6. Pali tylko 10.5 l/100 km.

  • 12. Data: 2011-04-09 23:14:41
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 22:52:40 +0200, megrims wrote:
    >Gdzieś ktoś pisał, aby się ludzie zmówili przez net'a i przestali
    >tankować na stacjach danej firmy, co by obniżyła ceny. Ale IMO
    >to nie zadziała, bo to dość często franczyza.

    No i co ta franca zrobi - bedzie zatrzymywala samochody na drodze
    "ludzie, tankujcie u mnie, ja nie zaden Shell, ja na wlasnego
    mercedesa zarabiam", zmieni szyld, czy obnizy ceny ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-04-09 23:15:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Od kiedy paliwo tyle kosztuje, to do biura
    > jeżdżę Astrą II 1.6. Pali tylko 10.5 l/100 km.

    Chyba LPG :-) Albo cos masz zjebane :-) Vtec-e w civicu to calkiem
    przemyslana i ekonomiczna konstrukcja. Ale tak jak pisalem - nie chodzi
    nawet o kase na benzyne tylko stosunek plac do jej ceny. Niech spier*** :-)

    Dysiek

  • 14. Data: 2011-04-09 23:16:46
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 23:14, J.F. pisze:

> [...]
    > "ludzie, tankujcie u mnie, ja nie zaden Shell, ja na wlasnego
    > mercedesa zarabiam", zmieni szyld, czy obnizy ceny ? :-)

    ATSD to jestem ciekaw do ilu to paliwo dojdzie z ceną..

  • 15. Data: 2011-04-09 23:20:27
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ATSD to jestem ciekaw do ilu to paliwo dojdzie z ceną..

    Juz widzialem dzisiaj 95 po 5,25 za litr. Ponoc przedstawiciele Orlenu
    mowili, ze odkad cena siegnela 5 zl to popyt spadl o 10%.

    Dysiek

  • 16. Data: 2011-04-09 23:46:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-09 20:28, megrims pisze:

    > Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    > autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

    To samo słyszałem już nie raz - jak paliwo przekraczało cenę 2zł, 3zł i
    4zł ;)
    Już wszyscy planowali że się będą na rowery przesiadać.

  • 17. Data: 2011-04-10 06:34:01
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2011-04-09 22:46, Cavallino pisze:

    > No i prawidłowo, może pompiarze zauważą, że przegięli z cenami.
    > Podobno to właśnie sondują aktualnie.

    I co, liczysz ze sie zorientuja ze mniej osob kupuje benzyne to zaczna
    sprzedawac paliwo charytatywnie, bez wlasnej marzy i nie przerzucajac na
    kierowcow kosztow akcyzy? Czy moze ze liczysz na to, ze pojda do szejkow
    arabskich i wynegocjuja 50% rabatu w stosunku do cen na rynkach?

    Kwik

  • 18. Data: 2011-04-10 07:29:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Kwi, 20:28, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Wczoraj wracałem z KAT do POZ i coś mi się wydaje, że wysokie ceny
    > paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    > ECO-driver.  Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,
    > a ogólnie to wszyscy po 90 km/h.

    Wracałem z germanistanu, nie spieszyło mi się więc równo 140 na
    budziku.
    U Niemca większość mnie wyprzedzała, u nas też :>

    BTW, u Niemca napęd 1,49 jurka, jeszcze parę tygodni i dogonimy ich...

    > Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    > autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

    Ja po każdej podwyżce mam nadzieję, że korki we Wrocku znikną, ale to
    słabo działa :/

    Pzdr.
    L.

  • 19. Data: 2011-04-10 07:47:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    >
    > Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    > autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.

    Wczoraj jadąc Wyszków - W-wa po Esce też miałem podobne wrażenia, jadąc
    120 na liczniku, naprawdę niewielu mnie wyprzedzało :)

    Pozdrawiam !

  • 20. Data: 2011-04-10 07:52:01
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-04-10 07:34, Kwik pisze:

> [...]
    > kierowcow kosztow akcyzy? Czy moze ze liczysz na to, ze pojda do szejkow
    > arabskich i wynegocjuja 50% rabatu w stosunku do cen na rynkach?

    W lutym gdy paliwo skoczyło pod 5 okazało się, że spadła ilość
    sprzedanego paliwa i ceny lekko poszły w dół bo spadły zyski. Ludziska
    mniej zalewali. Teraz 5 stało się normą. Ludziska się przyzwyczaili,
    leją tyle samo, a magiczna granica się przesunęła. Pompiarze więc nie
    mają odnośnika przy 5-tce. Jak widać windują dalej w stronę 6. Nie mniej
    jest pewna granica, która spowoduje, że podnoszenie ceny nie podniesie
    zysków, bo najnormalniej spadnie popyt. Ważne jest aby uchwycić
    najwyższą granicę za jaką frajer jeszcze kupi. Prawa rynku...
    Tak, że ograniczenie się z tankowaniem nie est takie złe. Pod warunkiem,
    że zrobi to znaczna grupa. To niestety w tym kraju jest nie możliwe.
    Zaraz się znajdzie 50% odstających frajerów.

    Może gdyby puścić plotkę, że JP II tak kazał albo, że to paliwo z mgły
    smoleńskiej ?;)