  • 91. Data: 2011-04-11 14:30:57
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No to faktycznie wtedy wychodzi podobnie.
    > Z tym że nad Bałtykiem możesz tyle samo zapłacić np. za 1 słoneczny
    > dzień - to cena za loterię.
    > Na ciepłą wodę możesz liczyć już w ogóle jak na szóstkę w totku.

    Zgadza sie, dlatego z reguly wybieram wczasy za granica. Chociaz w tym roku
    akurat bedzie motocyklowa wyprawa po Polsce.

    Dysiek

  • 92. Data: 2011-04-11 14:31:28
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-10 15:50, Czarek Daniluk pisze:

    > Polo 1,2 z gazem za 1000zł ?? nie wiem co bierzesz, ale chyba daje
    > niezłego kopa ;P
    > Na Polo 1,2 z gazem to szykuj minimum 16-17kzł.

    1000zł może być mało, ale nie niemożliwe.
    Golfa II 1.4 benz. znajomy za 500zł sprzedawał (co prawda bez gazu),
    a tu Polo 1.2 z gazem za 2500 do wzięcia:
    http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen-polo-coupe-1-
    3-gaz-1993r-12523749.html#35da933fd2dca32b,1

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 93. Data: 2011-04-11 14:35:10
    Temat: Re: Czy ludzie ju? wolniej je?d?1?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ryb nie jadam. A na obiad starczy - jakis schabowy z frytkami.

    Taki schabowy z ziemniakami albo frytkami, do tego z pomidorową a pakiecie
    to niedaleko ode mnie sprzedają za 5 zł (Ikea).
    Więc nad morzem i tak masz 4 razy drożej.

    Zapewniam Cię, że jakieś mało wyszukane żarcie (w stylu schabowego) też za
    20 zł dostaniesz w całej południowej Europie.

  • 94. Data: 2011-04-11 14:45:13
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zapewniam Cię, że jakieś mało wyszukane żarcie (w stylu schabowego) też za
    > 20 zł dostaniesz w całej południowej Europie.

    Jakias tam knysze to dostaniesz. Na talezu za 20 zl raczej w Europie nie
    zjesz.

    Dysiek

  • 95. Data: 2011-04-11 14:46:42
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-11 14:45, Dysiek wrote:

    > Jakias tam knysze to dostaniesz. Na talezu za 20 zl raczej w Europie nie
    > zjesz.
    >
    > Dysiek

    W Słowenii jadłem jakiś shit za 4e czyli mniej niż 20zł. Pisałem shit bo
    podałeś przykład jakiegoś schabowego czyli nic wyszukanego :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 96. Data: 2011-04-11 14:49:02
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-11 14:30, Dysiek wrote:

    > Ryb nie jadam. A na obiad starczy - jakis schabowy z frytkami.
    >
    > Dysiek

    Hm.. to faktycznie nie masz po co do Europy jechać :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 97. Data: 2011-04-11 14:50:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Na ciepłą wodę możesz liczyć już w ogóle jak na szóstkę w totku.

    Nie wiem czy ciepła woda w Bałtyku to dobra opcja, bo wtedy jest syf,
    glony i inne sinice/meduzy :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 98. Data: 2011-04-11 15:01:23
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-11 14:15, Cavallino pisze:

    > O ile to będą hamburgery w McDonalds.
    > Na rybkę duuuużo zabraknie.

    W zeszłe wakacje żona z dziećmi siedziała miesiąc na kempingu w
    Chłapowie. Dobry obiad (i mogła być to ryba) kosztował 14zł. Trzeba
    wiedzieć gdzie się stołować. Ale jak ktoś chce skosztować kuchni w
    hotelu Velaves we Władku, to zero do rachunku musi sobie dopisać...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 99. Data: 2011-04-11 15:07:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakias tam knysze to dostaniesz. Na talezu za 20 zl raczej w Europie nie

    Dostaniesz bez problemu.
    W Bułgarii za 50 zł jadałem całkiem niezłe obiadki w jednej z najlepszych
    knajp w Sozopolu, polecanej w każdym przewodniku.
    Razem z resztą rodziny (w sumie 4 osoby).

    Pizza we Włoszech kosztuje też niewiele więcej niż w Polsce - za 20 zł/os
    najesz się ze spokojem.

  • 100. Data: 2011-04-11 15:08:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4da2fb8f$1@news.home.net.pl...

    > W zeszłe wakacje żona z dziećmi siedziała miesiąc na kempingu w Chłapowie.
    > Dobry obiad (i mogła być to ryba) kosztował 14zł.

    Znaczy gdzie ten obiad, na kempingu?
    Bo w smażalniach to 10 dkg ryby więcej kosztuje.