  • Data: 2024-02-07 01:24:11
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-06, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
    > Napisz proszę jak powrzucać panoramy do internetu dla każdego, do
    > których mógłbym podesłać link. Piszę ludziom, którym chcę podesłać
    > zdjęcia 360°, żeby sobie zainstalowali Ricoh Theta (PC) lub Ricoh360
    > (Andek), ale jakoś się boją, a jeszcze gorzej jeśli gdzieś muszą się
    > zalogować loginem i hasłem.
    >

    > -----

    Możesz użyć np. właśnie googla. Wystarczy, że masz darmowe konto googla.
    Ono chyba ma domyslnie 5GB miejsca, które jest dzielone m.in. z "Photos":
    https://photos.google.com/

    Dalej możesz od razu zacząć od "Sharing" (w menu po lewej), upload
    etc. etc. Na którymś etapie będziesz miał opcję jak chcesz udostępnic, gdzie
    jest też po samej nazwie katalogu.

    Google automatycznie rozpoznaje prawidłowe oznaczone panoramy, więc
    wystarczy zuploadować i kliknąć na zdjęcie, aby je wyświetlił.
    Spodziewam się, że z Theta nie będzie miał problemów bo to poniekąd
    klasyka takich panoram. Z Insta360 X2/X3 i dronów DJI nic nie trzeba tu
    robić.

    Facebook też rozpoznaje i importuje, ale jakość jest gorsza.

    --
    Marcin