  • Data: 2024-02-20 01:29:20
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-19, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
    > Wysyłam na Messengera plik w którym jest zaszyte (obróbkę robiłem Adobe Lightroomem
    z zewnętrznym pluginem Theta Stitcher):

> [...]
    > XMP Use Panorama Viewer <html>True</html>
    > XMP Pose Heading Degrees <html>27.299999</html>
    >
    > i d... blada, w Messengerze i tak nie pokazuje się jako 360° :-(
    >
    > Poprzez Google Photos to samo zdjęcie widać OK, można się obracać z
    > telefonem dookoła i rozglądać wokół, gorzej gdy chce się przejść z
    > formatu pionowego na poziomy, świat się wówczas wali na głowę.
    >
    > BTW dla mnie wszystkie te instrukcje pisane tak wyczerpująco w rodzaju
    > "przeciągnij zdjęcie palcem i upuść w dowolnym miejscu" brzmią jak
    > zaproszenie do pettingu i aborcji, kto to wymyśla, grrr...

    FB to to co idzie na strony FB. Messenger, to MZ zupełnie inna
    funkcjonalność. Wątpie, aby tam działały panoramy.

    Utwórz sobie jakiś post pod FB. Dodaj panoramę jak kazde inne zjęcie i
    opublikuj. Ustaw sobie "target" jako "me only"/"tylko ja" (czy jak się to
    tam nazywa), co by Ci po stronie nie śmieciło.

    --
    Marcin