  • Data: 2024-02-06 19:52:17
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.02.2024 13:07, ąćęłńóśźż wrote:
    > Napisz proszę jak powrzucać panoramy do internetu dla każdego, do
    > których mógłbym podesłać link.
    > Piszę ludziom, którym chcę podesłać zdjęcia 360°, żeby sobie
    > zainstalowali Ricoh Theta (PC) lub Ricoh360 (Andek), ale jakoś się boją,
    > a jeszcze gorzej jeśli gdzieś muszą się zalogować loginem i hasłem.
    >

    > -----

    Google Photos musi wiedzieć, że to panorama. Znalazłem w sieci taką
    instrukcję, sprawdziłem i działa (do tego dodam, że musisz mieć także
    ExifTool):

    For Google Photos to recognize the file as a 360 photo, export to JPG,
    then use a XMP/EXIF editor. In jExifToolGUI, you:
    o Load the file
    o Edit Data
    o GPano tab
    o Set:
    Cropped Area image height pixels: 1080
    Cropped Area image height width: 1920
    Full Pano height: 1080
    Full Pano width: 1920
    Cropped Area left pixels: 0
    Cropped Area top pixels: 0
    o Save
    Upload to google photos, it should be recognized as a 360 pic.