  • Data: 2024-02-05 01:19:59
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-04, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Te artefakty wprowadziła przeglądarka Googla? U mnie tego efektu w tej
    > przeglądarce nie ma: https://photos.app.goo.gl/pqBBr6NN9ycEcpoV6 I bloki
    > wyglądają OK poza kilkoma artefaktami spowodowanymi zapewne bujaniem
    > drona. Swoją drogą chyba trójka w mniej nachalny sposób rozwiązała
    > problem braku informacji na samej górze. Bo zrozumiałem, że Twoja
    > panorama została sklejona w dronie. Oto mój przykład też z chmurkami:
    > https://photos.app.goo.gl/mmyw93efwgqvuj2T6

    Przeprowadziłem małe śledztwo, z którego wynika mi, że to nie
    przeglądarka google a Firefox. Pod Chrome wygląda to bardzo podobnie,
    jak na zdjęciu, do którego dałeś wyżej linka. Żadnych sektorów tam nie
    widać. Tak samo, brak pofalowań budynków. Co do agresywności to muszę
    poczekac na jakiś bardziej bezwietrzny dzień, bo podejrzewam też się
    mógł do tego tornada w górnej cześci przyczynić.

    > Ze standalone przeglądarek podoba mi się darmowa Ricoh Theta, trochę za
    > długo wczytuje, ale dla mnie jest przyjemniejsza w obsłudze, niż FSPViewer.

    Do FSPViewer trzeba się przyzwyczaić. Ricoh Theta niby ktos pracuje nad
    czyms pod Linuksa ale chyba nie nad przeglądarką niestety.

    --
    Marcin