  • Data: 2009-10-29 12:51:43
    Temat: Re: Czy ktos korzystal z takiego ustrojstwa do balansu bieli?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Oct 2009, XX YY wrote:

    > I nikt kto choc raz w zyciu
    > widzial zdjecie czarno- biale nie bedzie snul przypuszczen ze takie
    > zdjecie zawiera jedynie plamy calkowicie biale lub calkowicie czarne.

    Poziom umiejętności wciskania kitu masz dobry - nikt i nigdzie
    w okolicy mojego zastrzeżenia *dotąd* nie wysunął takiej
    sugestii.

    > A ze dyskutujemy o fotografii to mialem prawo przyjac ze termin
    > ten i znaczenie jest znane osobom uwazajacych sie za zajmujace sie
    > fotografia.

    Ja zaś zakładam, że jednoczesne akcentowanie "bezkolorowości"
    obrazu z matrycy *oraz* nazwanie go czarno-białym mija się
    z logiką, sporo.
    ALBO twierdzisz, że tam nie ma kolorów, i wtedy nie ma tam
    również czerni i bieli, albo godzisz się na rozumowanie
    odwrotne - jeśli tam są *dane* pozwalające odtworzyć obraz
    czarno-biały, to są tam również *dane*, pozwalające odtworzyć
    obraz kolorowy.

    Pisz sobie co chcesz, dla mnie OET, to miało być tylko otrzeżenie
    dla czytelników (jeśli jacyś są), aby sobie przemyśleli
    nielogiczność tezy.

    pzdr, Gotfryd