  • Data: 2009-10-30 04:14:39
    Temat: Re: Czy ktoś korzystał z takiego ustrojstwa do balansu bieli?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 25 of Oct 2009 20:50, Marek Wyszomirski wrote:

    > Nie - sposób na wyciągnięcie kasy. Podobnie jak obiektywy LensBaby czy
    > różne 'kultowe' aparaty przeznaczone do lomografii. Umiejętnie
    > dobranym agresywnym marketingiem tworzy się rynek na takie produkty. A
    > jak już klient kasę wyda, to trudno mu będzie uwierzyć, że to działa
    > równie skutecznie jak zwykła szybka z mlecznego plexi

    A dlaczego takie szybki (lub jej funkcjonalne odpowiedniki)
    nie są na stałe montowane w aparatach? Raz zaczepiałem późno
    w nocy jedną damę, by pozwoliła sfotografować swoją białą
    bluzkę. Drugi raz nie za bardzo mam ochotę, nawet gdyby
    towarzyszący jej facet, wyglądał na mniej groźnego niż
    ten poprzedni.
    A może jakiś biały dekielek, zamiast - bez wyjątku - czarnych?

    --
    nb