  • 1. Data: 2010-12-19 21:51:29
    Temat: Czy jest to aktualna informacja?:
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Rynek oferuje nam karty o pojemnościach rzędu 4 - 64 GB, a na przykład firma
    Silicon Power zaprezentowała kartę 128 GB.

  • 2. Data: 2010-12-19 22:08:49
    Temat: Re: Czy jest to aktualna informacja?:
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 22:51:29 +0100, romek76 napisał(a):

    > Rynek oferuje nam karty o pojemnościach rzędu 4 - 64 GB, a na przykład firma
    > Silicon Power zaprezentowała kartę 128 GB.

    nie, nie jest aktualna, bo więcej firm oferuje takie pojemności:
    http://www.mymemory.co.uk/SDXC/Lexar/Lexar-128GB-Pro
    -133x-SD-Card-(SDXC)---Class-10

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-19 22:45:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 19.12.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > nie, nie jest aktualna, bo więcej firm oferuje takie pojemności:
    > http://www.mymemory.co.uk/SDXC/Lexar/Lexar-128GB-Pro
    -133x-SD-Card-(SDXC)---Class-10

    Cena zabija, wolałbym 4x32gb za tą forse. No i 5k zdjęć na 1 nośniku to bym
    nie ryzykował.

  • 4. Data: 2010-12-19 23:43:27
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    > Rynek oferuje nam karty o pojemnościach rzędu 4 - 64 GB, a na przykład
    > firma
    > Silicon Power zaprezentowała kartę 128 GB.

    Lada moment Kingmax ma zaprezentować kartę SDXC o pojemności 256GB
    http://img.zdnet.com.cn/1/816/liieKpSiGwfQ.jpg
    Specyfikacja SD XC ma limit 2TB:
    http://www.sdcard.org/developers/tech/sdxc

    PODRAV
    M_X

  • 5. Data: 2010-12-20 10:04:38
    Od: "KK" <krzy12sz55tof@[wywal_cyfry]travel3454photo.pl>

    > Cena zabija, wolałbym 4x32gb za tą forse. No i 5k zdjęć na 1 nośniku to
    > bym
    > nie ryzykował.

    Pamietaj, ze te karty sa z mysla glownie o HD Video.
    Wiele kamer juz zapisuje tylko na SD, a z czasem bedzie to pewnie
    podstawowy nosnik (jak cos nowego nie wymysla).

    Na 32G masz 3 godziny nagrania a na takiej 128G...

    Pzdr
    KK

  • 6. Data: 2010-12-20 10:12:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Cena zabija, wolałbym 4x32gb za tą forse.

    A ja nawet 8x16GB :-). Choć tak naprawdę to chyba i tak
    przegięcie...

    > No i 5k zdjęć na 1 nośniku to bym
    > nie ryzykował.

    Właśnie z tego względu :-))). Nie lubię stawiać wszystkiego
    na, nomen omen, jedną kartę ;-))

  • 7. Data: 2010-12-20 10:23:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.12.2010 KK <krzy12sz55tof@[wywal_cyfry]> napisał/a:

    > Pamietaj, ze te karty sa z mysla glownie o HD Video.

    Ok.

    > Wiele kamer juz zapisuje tylko na SD, a z czasem bedzie to pewnie
    > podstawowy nosnik (jak cos nowego nie wymysla).

    No i co wlutowaną mam ta karte?

    > Na 32G masz 3 godziny nagrania a na takiej 128G...

    I w trakcie tych 3h mie znajdziesz kilku sekund miedzy ujęciami na
    wymianę karty? No to podpowiem - znajdziesz, tak powiedzmy co
    drugą wymianę baterii :D

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-12-26 15:56:41
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Dziekuje Wszystkim, ktorzy mi tu pomogli:),