  • 41. Data: 2011-09-16 20:18:29
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4vo4s.7lo.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Ale to jak widać ma zniechęcające działanie do nowego operatora,
    > który wzbudza cenami niechęć u dzwoniących pod jego numery.

    Jakoś tego nie widać, napływ do Play jest spory, a raczej odpływ z W3 jest
    spory.

    > To i tak bardzo długo jak na tak dużą dysproporcję...
    > Zwłaszcza że jak już zauważono nie ma dobrego sposobu na to,
    > aby wiedzieć przy wykręcaniu numeru że akurat za tą rozmowę
    > zapłacę 2x tyle bo dzwonię do Playa, który ma jakies fory...

    Nie ma? Z rok temu ściągnąłem programik (nie pamiętam jak się nazywał) który
    na bieżąco sprawdzał mi w jakiej sieci jest numer, powiedzmy że kilkanaście
    sekund roboty. Programik działał na bazie danych udostępnianych przez Erę
    więc pewnie już nie działa, z programu praktycznie nie korzystałem i mam go
    w jakimś starym telefonie. Ale jak widać niektórzy filtrują po 531,532 :-)

    > Bo 29 groszy to drogo w porównaniu z dzisiejszym kosztem rozmów
    > na świecie... Jakim cudem ja mogę dzwonić za 1.9 centa z USA do Polski,
    > 0.9 centa do UK a lokalny operator komórkowy tyle sobie żąda za minutę??
    > A nawet jak ograniczysz się do operatorów komórkowych na świecie
    > to na ten przykład AT&T w USA wprowadziło do abonamentów promocję
    > polegającą na tym, że jak wykupisz w planie rodzinnym pakiet
    > nieograniczonych smsów na wszystkie telefony ($30/miesiąc dla całej
    > rodziny) to dostajesz nieograniczone minuty do dzwonienia na
    > WSZYSTKIE sieci komórkowe w USA wliczone w abonament.

    Do tego dojdziemy, w Play mamy darmowe rozmowy i SMS w ramach sieci, a w
    planie Play Vip mamy darmowe połączenia z wszystkimi jak w USA, nie wszystko
    na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę jak wszyscy
    przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

    Pozdr

  • 42. Data: 2011-09-16 20:19:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 20:03:51 +0000, "Przembo" <x...@x...xx> said:

    > Masz bardzo drogą ofertę... albo masę czasu.

    Raczej interesy z... ciekawymi ludźmi.
    Wszak normalni nie oddzwaniają, bo dzwoni ten, kto ma sprawę.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2011-09-16 20:30:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:18:29 +0200, Przembo napisał(a):

> [...]
    > na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę jak wszyscy
    > przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

    skoro karmisz tego przygłupiego trolla, to powiedz mu, że jego podstawowa
    stawka za minutę to 45 centów, czyli 1,42 zł za minutę.
    Wszystko inne jest w pakietach. Nawet średnio głupi troll nie byłby tak
    bezczelny, żeby porównywać podstawową stawkę pozapakietową ze stawką w
    pakietach - on musi być zdecydowanie głupszy.

    Jakby próbował jeszcze trollować, to stawki AT&T są takie:
    $39.99 (126 zł) - 450 minut, darmowe do sieci, darmowe weekendy i noce
    Dla porównania, w tak opluwanym przez trolla Playu:
    all inclusive MAX za 95 zł (pierwsza z brzegu): 650 minut do wszystkich
    sieci, 1 GB danych (troll musi bulić ekstra) i stan darmowy, czyli
    odpowiednik jego darmowych mobile to mobile.
    W dodatku sporo telefonów w tym planie jest za złotówkę, troll musi bulić
    po $99 za większość.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 44. Data: 2011-09-16 20:36:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Jakoś tego nie widać, napływ do Play jest spory, a raczej odpływ
    > z W3 jest spory.

    Problem w tym że wszyscy wiedzą że rozmowy do Playa są drogie.
    Jeśli Ty świadomie wybierasz taką kartę i narażasz swoich domowników,
    dalszą rodzinę, przyjaciół aby wydawali 2x więcej na rozmowy z Tobą
    i robisz to dla oszczędzenia samemu parę groszy to wychodzisz na
    skąpca, nawet w Krakowie wśród Krakowiaków :-)

> [...]
    > udostępnianych przez Erę więc pewnie już nie działa, z programu
    > praktycznie nie korzystałem i mam go w jakimś starym telefonie. Ale jak

    To że akurat znalazłeś taki telefon na który jest taki program nie zmienia
    nic dla ludzi którzy nie używają smarfonów tylko jakaś starą 10-letnią
    Nokię.

> [...]
    > wszystko na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę
    > jak wszyscy przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

    Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
    że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...
    Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
    minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
    rozmowy... A więc będąc właścicielem numeru w Play dzwoniłeś
    praktycznie na koszt tych co dzwonili do Ciebie i płacili 2x tyle co do
    innych sieci. Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
    mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?

  • 45. Data: 2011-09-16 20:48:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > skoro karmisz tego przygłupiego trolla, to powiedz mu, że jego podstawowa
    > stawka za minutę to 45 centów, czyli 1,42 zł za minutę.

    Ale kto płaci taką stawkę?? Kto w ogóle prepaidów w USA używa?

    > Wszystko inne jest w pakietach. Nawet średnio głupi troll nie byłby tak
    > bezczelny, żeby porównywać podstawową stawkę pozapakietową ze stawką w
    > pakietach - on musi być zdecydowanie głupszy.

    No i po co taki ton i wyzwiska? Następny którego ulica chowała?

> [...]
    > odpowiednik jego darmowych mobile to mobile.
    > W dodatku sporo telefonów w tym planie jest za złotówkę,

    Coś Ci się pokićkało - jest cała masa darmowych telefonów:
    http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-
    phone-sales/promotion/free-phones.jsp?wtSlotClick=1-
    006F9L!CIPHMQ01-1-1&rel=nofollow&fbid=7TIum1G69bj

    A jakie są plany każdy może zobaczyć sam:
    http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-
    phone-plans/individual-cell-phone-plans.jsp
    http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-
    phone-plans/family-cell-phone-plans.jsp?_requestid=2
    33918

    Już za 70 dolarów w indywidualnym abonamencie nie masz 600 czy 1000
    minut - masz nielimitowane rozmowy do dowolnych sieci. Za $120/mieś
    możesz mieć 5 telefonów w rodzinie z nielimitowanymi minutami...
    To Ci wychodzi po mniej niż $25 miesięcznie za telefon z nieograniczonymi
    minutami o dowolnej porze dnia i tygodnia. Dzwonisz i dzwonisz i dzwonisz
    aż Ci ucho więdnie... :-) A Ty wciąż minuty liczysz i sprawdzać musisz czy
    przypadkiem do Playa nie dzwonisz. Oj Waldku, Waldku :-))))

  • 46. Data: 2011-09-16 20:51:47
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Waldek Godel* w wiadomości news:1wc91gvkolpy6.dlg@lepper.institute.com
    napisał(a):
    > skoro karmisz tego przygłupiego trolla, to powiedz mu, że jego podstawowa
    > stawka za minutę to 45 centów, czyli 1,42 zł za minutę.

    Spoko, troche się zagalopowałem bo z Pszemolem głownie rozmawiam o iPhone i
    archaicznym Samsungu sprzed 5ciu lat :-)

> [...]
    > odpowiednik jego darmowych mobile to mobile.
    > W dodatku sporo telefonów w tym planie jest za złotówkę, troll musi bulić

    Nie wiem czy będę robił za pośrednika :-)

    Pozdr

  • 47. Data: 2011-09-16 20:53:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:51:47 +0200, Przembo napisał(a):

    > Nie wiem czy będę robił za pośrednika :-)

    już robisz, wyciągając go z mojego KF

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 48. Data: 2011-09-16 20:56:44
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Tak, bo z niego mądry człowiek i nie ma zamiaru płacić dwukrotnie więcej
    > za połączenia i jak wykryje jakiegoś przebierańca w play, to go spuści
    > na drzewo. Popieram takie zachowanie.

    No nie możemy być wszyscy w Play przecież :)

    Irek.N.

  • 49. Data: 2011-09-16 20:56:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > już robisz, wyciągając go z mojego KF

    Bidulku... a Ty tak cierpisz zamiast samemu mnie z niego wyciągnąc?

  • 50. Data: 2011-09-16 21:01:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Doe wrote:
> [...]
    > więcej za połączenia i jak wykryje jakiegoś przebierańca w play, to
    > go spuści na drzewo. Popieram takie zachowanie.

    nie tyle mądry co dziadujący :)