    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Date: Fri, 16 Sep 2011 15:36:55 -0500

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j50atj$hu8$1@news.onet.pl...

    > Jakoś tego nie widać, napływ do Play jest spory, a raczej odpływ
    > z W3 jest spory.

    Problem w tym że wszyscy wiedzą że rozmowy do Playa są drogie.
    Jeśli Ty świadomie wybierasz taką kartę i narażasz swoich domowników,
    dalszą rodzinę, przyjaciół aby wydawali 2x więcej na rozmowy z Tobą
    i robisz to dla oszczędzenia samemu parę groszy to wychodzisz na
    skąpca, nawet w Krakowie wśród Krakowiaków :-)

    > Nie ma? Z rok temu ściągnąłem programik (nie pamiętam jak się nazywał)
    > który na bieżąco sprawdzał mi w jakiej sieci jest numer, powiedzmy że
    > kilkanaście sekund roboty. Programik działał na bazie danych
    > udostępnianych przez Erę więc pewnie już nie działa, z programu
    > praktycznie nie korzystałem i mam go w jakimś starym telefonie. Ale jak
    > widać niektórzy filtrują po 531,532 :-)

    To że akurat znalazłeś taki telefon na który jest taki program nie zmienia
    nic dla ludzi którzy nie używają smarfonów tylko jakaś starą 10-letnią
    Nokię.

    > Do tego dojdziemy, w Play mamy darmowe rozmowy i SMS w ramach sieci, a w
    > planie Play Vip mamy darmowe połączenia z wszystkimi jak w USA, nie
    > wszystko na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę
    > jak wszyscy przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

    Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
    że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...
    Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
    minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
    rozmowy... A więc będąc właścicielem numeru w Play dzwoniłeś
    praktycznie na koszt tych co dzwonili do Ciebie i płacili 2x tyle co do
    innych sieci. Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
    mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?