  • 31. Data: 2011-09-16 18:44:54
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:f0s0i20puwfh$.dlg@lepper.institute.com...

    > Bajki z mchu i paproci, odcinek pt. "Jak Żwirek i Muchomorek
    > wyobrażają
    > sobie rynek telekomunikacyjny"

    To wyjaśnij dzieciom dlaczego do play jest drożej i z czego to wynika, w
    końcu w nazwisku masz boga po angielsku, więc musisz być genialny.

  • 32. Data: 2011-09-16 18:47:36
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:42uyyg1zc00c$.dlg@lepper.institute.com...

    > Zasuwa do domu i włącza komputer - w końcu pakiety internetowe drogie
    > są i
    > nie będzie przepłacał.

    *555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie
    mam "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791,
    792, 793, 794, itp ścierwo

  • 33. Data: 2011-09-16 19:17:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 20:44:54 +0200, John Doe napisał(a):

    > To wyjaśnij dzieciom dlaczego do play jest drożej i z czego to wynika, w
    > końcu w nazwisku masz boga po angielsku, więc musisz być genialny.

    Co prawda mam pewność, że nawet nie spróbujesz zrozumieć, ale proszę -
    asymetria w MTR jest po to, aby nowy operator szybciej zbudował sieć i
    szybciej stał się konkurencją dla istniejącego oligopolu.
    To się zresztą już stało, asymetria znika, co roku będzie obniżana, za dwa
    lata zniknie całkowicie. Być może nawet wcześniej.
    Przed wejściem playa ludzie się cieszyli na stawkę 49 groszy w Heyah, teraz
    narzekają, że 29 groszy to drogo. Takie są skutki tego działania.

    Owszem, Play ma burdel - jak większość operatorów. Nawet większy, bo z
    największego burdelu w tym kraju się wywodzi - z Netii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 34. Data: 2011-09-16 19:19:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 20:47:36 +0200, John Doe napisał(a):

    > *555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie
    > mam "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791,
    > 792, 793, 794, itp ścierwo

    Powinieneś po pierwsze założyć filtr na własną sieć, bo to największe
    ścierwo:
    http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2010/08/Tabela
    _Mobile-Internet.jpg
    http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2011/03/16/sie
    ci-w3-sztucznie-zawyzaja-ceny-polaczen-do-play/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 35. Data: 2011-09-16 19:53:34
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-09-16 20:47, John Doe pisze:

    > *555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie
    > mam "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791,
    > 792, 793, 794, itp ścierwo

    Hmm, no to jest dobre :) No to drugie pytanie. Co z osoba ktora
    przejdzie np. z takim numerem 791 xxx xxx do orange? Zdejmujesz ja z
    black listy? ;))

  • 36. Data: 2011-09-16 19:55:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > Co prawda mam pewność, że nawet nie spróbujesz zrozumieć, ale proszę -

    Jeśli dziwi Cię, że czytelnik Cię nie rozumie to warto poprawić
    czytelność swoich postów.

    > asymetria w MTR jest po to, aby nowy operator szybciej zbudował
    > sieć i szybciej stał się konkurencją dla istniejącego oligopolu.

    Ale to jak widać ma zniechęcające działanie do nowego operatora,
    który wzbudza cenami niechęć u dzwoniących pod jego numery.

    > To się zresztą już stało, asymetria znika, co roku będzie obniżana,
    > za dwa lata zniknie całkowicie. Być może nawet wcześniej.

    To i tak bardzo długo jak na tak dużą dysproporcję...
    Zwłaszcza że jak już zauważono nie ma dobrego sposobu na to,
    aby wiedzieć przy wykręcaniu numeru że akurat za tą rozmowę
    zapłacę 2x tyle bo dzwonię do Playa, który ma jakies fory...

    > Przed wejściem playa ludzie się cieszyli na stawkę 49 groszy w Heyah,
    > teraz narzekają, że 29 groszy to drogo. Takie są skutki tego działania.

    Bo 29 groszy to drogo w porównaniu z dzisiejszym kosztem rozmów
    na świecie... Jakim cudem ja mogę dzwonić za 1.9 centa z USA do Polski,
    0.9 centa do UK a lokalny operator komórkowy tyle sobie żąda za minutę??
    A nawet jak ograniczysz się do operatorów komórkowych na świecie
    to na ten przykład AT&T w USA wprowadziło do abonamentów promocję
    polegającą na tym, że jak wykupisz w planie rodzinnym pakiet
    nieograniczonych smsów na wszystkie telefony ($30/miesiąc dla całej
    rodziny) to dostajesz nieograniczone minuty do dzwonienia na
    WSZYSTKIE sieci komórkowe w USA wliczone w abonament.

  • 37. Data: 2011-09-16 19:56:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Doe" <j...@u...com> wrote in message
> [...]
    >
    > *555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie mam
    > "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791, 792,

    A zdajesz sobie sprawę z tego, że tym filtrem filtrujesz być może
    ludzi, którzy z Playa przenieśli numer do innych sieci?

  • 38. Data: 2011-09-16 19:57:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 21:53:34 +0200, lukz napisał(a):

    > Hmm, no to jest dobre :) No to drugie pytanie. Co z osoba ktora
    > przejdzie np. z takim numerem 791 xxx xxx do orange? Zdejmujesz ja z
    > black listy? ;))

    ciekawe pytanie co z tymi setkami tysięcy które się przeniosły do Play z
    numerami wszystkich pozostałych sieci, czasem nawet kilka razy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 39. Data: 2011-09-16 20:03:51
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *John Doe* w wiadomości news:j4vkbr$fpj$1@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > A już Cię pochwaliłem. W drobnych sprawach puszczam głuchacza, albo
    > wysyłam smsa żeby to oni dzwonili, skoro są w jakiejś badziewnej sieci.

    Masz bardzo drogą ofertę... albo masę czasu.

    > W innych sytuacjach typu pizza, naprawiacz klozetów jak widzę numer play,
    > szukam dalej. Chyba że to jakiś super fachowiec, a ci pozostali są gorsi,
    > to wtedy przełykam gorzką pigułkę.

    Jakbym miał za każdym razem w necie sprawdzać w jakiej sieci jest dany numer
    to bym większości spraw nie załatwił i pewnie bym miał problem z
    doładowaniem Play Fresh 5zł rocznie. Na razie głowny telefon ma w sieci
    "zero range" i też pewnie sporo schodzi na play... ale Twoje podejście jest
    rewelacyjne inaczej.

    Pozdr

  • 40. Data: 2011-09-16 20:18:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 11:45:05 +0000, "John Doe" <j...@u...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Odzwaniam w sprawie interesów, załatwiam coś, pytam o oferty,

    No, jeśłi to interesy, to kosztniecałych 30 groszy zaminutę przy
    interesie wartym... 12 zł? 50? 200? 800?
    Wiem, że z groszy biorą się kokosy, ale struktura rozmów musiałaby być
    taka, że rozmawiasz ze 125 osobami przez 4 minuty z każdą, by zarobić
    500 zł? Wiesz jaka to stawka godzinowa? ;-)

    > szukam informacji,

    Ciągle biznes, czy hobby - np. szukam informacjo do której mają hangar
    na lotnisku otwarty by swoją maszynę tam wstawić, czy o której
    otwierają basen?

    > a niby po co miałbym dzwonić do kompletnie obcych osób i skąd brać ich numery?

    Bo w pozostałych przypadkach (znasz osoby albo masz do nich interes) 30
    groszy ekstra za minutę załatwiania sprawy to niewiele, zwłaszcza, że
    większość rozmów mężczyzna powinien załatwić w 1-3 minuty.
    :-)

    > Co za pomysł w ogóle.

    Też mnie mnie to dręczy, dlaczego miałbyś dzwonić bez sensu do obcych i
    ględzić im 4 minuty.
    Stąd moje pytania - bo biznes i znajomych rozumiem.

    > Skoro gdzieś dzwonię to chyba jasne, że w jakiejś sprawie.

    Czyli cię po prostu nie stać na korzystanie z sieci, która nalicza ci
    ekstremalnie wysokie opłaty.

    Może jakiś voip?
    :-)

    --