  • 21. Data: 2011-09-16 12:37:10
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    news:j4utkt.5a8.0@poczta.onet.pl...
    > "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    > A pomyślałeś o tym, że Play ma taniej dla Ciebie bo ma drożej dla innych?
    > Przecież to ile firma płaci za wejście do sieci Playa zależy od Playa...
    > Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do Ciebie.

    no i ... ?

  • 22. Data: 2011-09-16 12:53:33
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 16-09-2011 13:47, John Doe rzecze:

    > I to ma być mało? 2 złote z jednej rozmowy, zakładając jedną dziennie,

    Jak dla kogo zapewne. Ale załóżmy, że sporo.

    > to przez miesiąc 60zł które miałbym spuścić w kiblu zwanym play?
    > Przykład z parkowaniem jakiś nietrafiony, ale jeśli godzina pod
    > szpitalem kosztuje 6zł, a 20 metrów dalej na placu 3zł, to chyba jasne
    > co wybieram.

    No ale co, wybierasz, że zamiast do szpitala z drogim parkingiem
    (gość w Play) pojedziesz do supermarketu z tanim (gość w sieci),
    czy jak?

    Ja jak mam interes to dzwonię, jak nie, to nie
    - nie uzależniam dzwonienia od tego, gdzie ma numer.
    Ale ja to truskawki cukrem...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 23. Data: 2011-09-16 13:29:17
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 09 2011 13:43, John Doe pisze:

    > Będę po nich jechał jak po łysej kobyle, póki się nie znormalizują.

    Ty masz pojęcie o czym mówisz?

    > Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.

    Właśnie widać jak biadolisz. A twój operator wali cię z tyłek bez wazeliny.

    > Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

    Ty jakiś tępy jesteś? Nie rozumiesz słów:"komu zależy ten zadzwoni"?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 24. Data: 2011-09-16 13:51:09
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

> [...]
    > Playa...
    > Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do

    Przemol gada po ludzku i ma rację, ludzie! Musiałem przetrzeć monitor,
    bo nie wierzyłem własnym oczom, ale on naprawdę napisał do rzeczy!

  • 25. Data: 2011-09-16 13:52:51
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    > "John Doe" <j...@u...com> wrote in message

    > I jak dzwonisz do firmy aby kupic coś za 2100zł to będzie dla Ciebie
    > miało znaczenie że ta rozmowa Cię będzie kosztować 3zł czy 1,16?

    A już Cię pochwaliłem. W drobnych sprawach puszczam głuchacza, albo
    wysyłam smsa żeby to oni dzwonili, skoro są w jakiejś badziewnej sieci.
    W innych sytuacjach typu pizza, naprawiacz klozetów jak widzę numer
    play, szukam dalej. Chyba że to jakiś super fachowiec, a ci pozostali są
    gorsi, to wtedy przełykam gorzką pigułkę.

  • 26. Data: 2011-09-16 13:56:05
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>
    napisał w wiadomości news:j4vgsd$se7$2@news.onet.pl...
> [...]
    > czy jak?

    > Ja jak mam interes to dzwonię, jak nie, to nie
    > - nie uzależniam dzwonienia od tego, gdzie ma numer.

    Zapchała mi się rura o nietypowym kształcie, będę musiał pół godziny
    tłumaczyć przez telefon fachowcowi o co mi chodzi, dzwonię do takiego w
    mojej sieci. Kasia i Basia są na imprezie. Basia ma play, dzwonię do
    Kasi w mojej sieci i proszę by coś przekazała koleżance.

    Ale ja to truskawki pieprzem...

  • 27. Data: 2011-09-16 14:14:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:51:09 +0200, John Doe napisał(a):

    > Przemol gada po ludzku i ma rację, ludzie! Musiałem przetrzeć monitor,
    > bo nie wierzyłem własnym oczom, ale on naprawdę napisał do rzeczy!

    Bajki z mchu i paproci, odcinek pt. "Jak Żwirek i Muchomorek wyobrażają
    sobie rynek telekomunikacyjny"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 28. Data: 2011-09-16 14:29:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > szukam dalej. Chyba że to jakiś super fachowiec, a ci pozostali są gorsi,

    A nie wolałbyś energii życiowej poświęcić na poprawienie swojej
    ogólnej sytuacji finansowej tak, aby te 2 złote nie gryzło Cię tak w oczy?

  • 29. Data: 2011-09-16 17:52:43
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-09-16 15:56, John Doe pisze:

> [...]
    > mojej sieci. Kasia i Basia są na imprezie. Basia ma play, dzwonię do
    > Kasi w mojej sieci i proszę by coś przekazała koleżance.

    Mam numer w play, a zaczyna sie on od 501.. :) Powiedz mi teraz prosze
    jak na szybkości selekcjonujesz fachowcow po telefonach? Sprawdzasz
    kazdy numer w internecie przed wykonaniem polaczenia? ;)

    pozdrawiam

  • 30. Data: 2011-09-16 18:22:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 19:52:43 +0200, lukz napisał(a):

    > Mam numer w play, a zaczyna sie on od 501.. :) Powiedz mi teraz prosze
    > jak na szybkości selekcjonujesz fachowcow po telefonach? Sprawdzasz
    > kazdy numer w internecie przed wykonaniem polaczenia? ;)

    Zasuwa do domu i włącza komputer - w końcu pakiety internetowe drogie są i
    nie będzie przepłacał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-