  • 101. Data: 2011-09-19 14:10:44
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 18 09 2011 18:08, Przembo pisze:

    > Ja specjalnie choćby "słoneczka" nie ruszałem.

    Jest jeszcze Centernet, kiedyś "wRyju" ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 102. Data: 2011-09-19 14:13:14
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 18 09 2011 19:04, John Kołalsky pisze:

    > Twój Cę doi

    A jakaś garść szczegółów? Bo chyba przeoczyłem.

  • 103. Data: 2011-09-19 14:54:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy opinia moich rodziców na Twój temat jest dla Ciebie istotna?
    > Pewnie nie... Dlatego zapytaj się swoich rodziców, o ile się z ich
    > zdaniem w ogóle liczysz, bo to wcale nie jest pewne z tego co widzę.

    Pytam czemu nie zapytasz mojej mamy i mojego taty. Nie liczysz się z ich
    zdaniem ?

  • 104. Data: 2011-09-19 14:59:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > A jakaś garść szczegółów? Bo chyba przeoczyłem.

    No ile płacisz za rozmowę z Seszelami ?

  • 105. Data: 2011-09-19 15:18:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-14 17:03, Bydlę pisze:

    > <http://www.wjakiejsieci.pl/>

    aplikacja do bani.

    Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
    program nadal identyfikuje jako numer z Orange

    Sztuką byłoby rzeczywiście móc określić numer, nawet taki, który
    wędrował wraz z użytkownikiem przez wiele sieci.
    Ale czy tak sie da?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 106. Data: 2011-09-19 16:45:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-19 17:18:59 +0200, AL <a...@s...tam> said:

    > aplikacja do bani.

    Możliwe. Nie będę jej ani zachwalał, ani ganił.
    NIe jest to moje ani ze mną związane. :-)

    > Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
    > program nadal identyfikuje jako numer z Orange

    Gdy sprawdzałem, to miałem 100% trafień na, niestety dość małej,
    próbce. Wszystkie 6 numerów(*) 4 operatorów zostało rozpoznanych.
    :-)

    (*-oczywiście numery przenoszone)

    --
    Bydlę

  • 107. Data: 2011-09-19 16:47:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 19:06:10 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Play też doi i co z tego ?

    Nie - pobiera opłaty za świadczone usługi.
    W3 wykorzyatje okazję, by wiernych swych klientów wydoić pod normę.

    Staramy ci się to przekazać, nawet obrazki były, ale przypominasz
    budyń, więc misja chyba padnie.

    --
    Bydlę

  • 108. Data: 2011-09-19 17:21:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 19 09 2011 18:47, Bydlę pisze:

> [...]
    > W3 wykorzyatje okazję, by wiernych swych klientów wydoić pod normę.
    >
    > Staramy ci się to przekazać, nawet obrazki były, ale przypominasz budyń,

    Dlaczego budyń?

  • 109. Data: 2011-09-19 17:31:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Nie - pobiera opłaty za świadczone usługi.

    Czyli doi ile może.

    > W3 wykorzyatje okazję, by wiernych swych klientów wydoić pod normę.

    No ja wiem, że Play nie może tak doić.

    > Staramy ci się to przekazać, nawet obrazki były, ale przypominasz budyń,
    > więc misja chyba padnie.

    Takie przedszkole

  • 110. Data: 2011-09-19 22:42:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Doe" <j...@u...com> wrote in message

    > Trolu, skończ już z tymi rodzicami, tu też z tym wyjeżdżasz?

    Jeśli Ci to dokucza to być może powinieneś zmienić swoje zachowanie.