  • 111. Data: 2011-09-19 22:43:29
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:j57lak$2nh$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pytam czemu nie zapytasz mojej mamy i mojego taty.
    > Nie liczysz się z ich zdaniem ?

    Chętnie zapytam - podaj mi numer telefonu i imiona...

  • 112. Data: 2011-09-20 14:16:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeśli Ci to dokucza to być może powinieneś zmienić swoje zachowanie.

    ...j Cię obchodzi nasze zachowanie !!!

  • 113. Data: 2011-09-20 14:20:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chętnie zapytam - podaj mi numer telefonu i imiona...

    Nie umiesz zadzwonić ?

  • 114. Data: 2011-09-20 15:06:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-19 19:21:13 +0200, ALEX <c...@g...pl> said:

    > Dlaczego budyń?

    Termin wojskowy.
    Skrzyżowanie kur... i osła.
    Odporny na wiedzę i nie do zaje...

    --
    Bydlę

  • 115. Data: 2011-09-20 15:17:30
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 20 09 2011 17:06, Bydlę pisze:

    > Termin wojskowy.
    > Skrzyżowanie kur... i osła.
    > Odporny na wiedzę i nie do zaje...

    Pokręcone, ale słitaśne :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 116. Data: 2011-09-20 15:17:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Termin wojskowy.
    > Skrzyżowanie kur... i osła.
    > Odporny na wiedzę i nie do zaje...

    Czytam te twoje pierdoły i czytam i zastanawiam się czy Ty czasem nie jesteś
    półgłówkiem. A dotąd myślałem, że tylko go strugasz półgłówka.

  • 117. Data: 2011-09-20 15:25:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > ...j Cię obchodzi nasze zachowanie !!!

    Niestety jesteś częścią internetowej społeczności i dlatego
    Twoje zachowanie mnie obchodzi - jak stąd odejdziesz to
    przestanie mnie ono obchodzić i przestanę zwracać Ci uwagę.

  • 118. Data: 2011-09-20 15:27:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie umiesz zadzwonić ?

    Podasz numer to zadzwonię - nie martw się, umiem.

  • 119. Data: 2011-09-20 17:29:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niestety jesteś częścią internetowej społeczności i dlatego
    > Twoje zachowanie mnie obchodzi - jak stąd odejdziesz to
    > przestanie mnie ono obchodzić i przestanę zwracać Ci uwagę.

    Więc jak Ci dwie osoby napisały być przestał pieprzyć te bzdety o rodzicach
    to tak zrób.

  • 120. Data: 2011-09-20 17:32:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Podasz numer to zadzwonię - nie martw się, umiem.

    Chciałeś dzwonić to co tu jeszcze robisz ?