  • 21. Data: 2009-03-20 11:21:10
    Temat: Re: Czy jest coś takiego?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marcin [3M] wrote:

    > http://thepluginsite.com/products/photowiz/focalblad
    e/

    Ten program nie służy po prostu do ostrzenia?

  • 22. Data: 2009-03-20 12:11:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    e/

    > Ten program nie służy po prostu do ostrzenia?

    Racja, chodziło mi o ten:
    http://www.heliconsoft.com/heliconfocus.html

  • 23. Data: 2009-03-20 12:26:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marcin [3M] wrote:

    >>> http://thepluginsite.com/products/photowiz/focalblad
    e/

    > Racja, chodziło mi o ten:
    > http://www.heliconsoft.com/heliconfocus.html

    Ale tam chyba też nie ma mojego pomysłu.

  • 24. Data: 2009-03-21 07:16:09
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Był kiedyś taki filmik na którym prezentowano prototypowy system kilkunastu
    > obiektywów które rejestrowały obraz z kilku pozycji i pozwalały na wyliczenie
    > trójwymiarowego modelu sceny, ale moje rozwiązanie działałoby z dowolnym
    > obiektywem. Można do tego dodać jeszcze śledzenie ruchu oka i wrażenie będzie
    > jeszcze silniejsze.

    Były patenty z wrzucaniem kolorowej maski na przysłonę.

    http://nis-lab.is.s.u-tokyo.ac.jp/~ybando/rgb_filter
    /

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 25. Data: 2009-03-21 10:39:54
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Adam Wysocki:

    > Były patenty z wrzucaniem kolorowej maski na przysłonę.
    >
    > http://nis-lab.is.s.u-tokyo.ac.jp/~ybando/rgb_filter
    /

    Pomysł zacny. Ale to nie to o czym myślę.