    Date: Sun, 13 Oct 2013 21:59:20 +0200
    From: Zakonspirowany <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy grzejący się modem może powodować zwiechy kompa?

    W dniu 13-10-2013 12:35, Gajos pisze:
    > Nie mam pojęcia co się dzieje, ale nagle ni z tego ni z owego zaczął mi
    > się przywieszać mój PC-et. Pytam o modem, bo zbiegło się to dokładnie z
    > momentem kiedy w UPC przeszedłem z 60 Mbitów na 120 Mbitów.

    Wszystko może. Ja już nie takie rzeczy widziałem. Było tak, że korki coś
    cały czas wywalało. No i rozebrałem jedno gniazdko, nic w nim dziwnego
    nie widziałem, ale dokręciłem i już nie wywala. Tak że ja się tylko
    kobiet boję, bo one są skłonne do wszystkiego. Golić mi się kazały nad
    kiblem, bo się kran zatykał. Wsypałem "Kreta", ale czy powodem zatykania
    się syfonu miały by być włosy z golenia?!

    --