  • Data: 2013-10-16 02:40:41
    Temat: Re: Czy grzejący się modem może powodować zwiechy kompa?
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-10-2013 23:10, Gajos pisze:

    > Jak "wszystko może" to jak tu Panie zdiagnozować przyczyny takiego
    > zachowania? :)
    >
    > PS. Tak wie, że zasilacz, wiem że kurz, wiem że przegrzewanie się, itp.
    > itd. no nie mam kompa od wczoraj, ALE wg. mojej najlepszej wiedzy to
    > wszystko powinno być OK, no żadnych innych oznak bowiem nie zauważyłem.
    > Gry chodzą normalnie, filmy oglądam i się nic nie wiesza. Na razie
    > odinstalowałem w cholerę wszystko od Adobe i będę monitorował postępy :)
    > Bardziej chodziło mi czy z technicznego punktu widzenia modem może w
> [...]

    To masz odpowiedź, że praktycznie każde urządzenie podłączone kablem
    może powodować jakieś błędy. Chyba tylko klawisze na baterie ich nie
    powodują, aczkolwiek też są w jakiś sposób z komputerem podłączone.
    Najlepszą diagnostyką, czy raczej najprostszą, jest właśnie odłączanie
    czego się da i obserwowanie. :)

    --