  • Data: 2014-05-29 10:40:37
    Temat: Re: Czy filtry ND pogarszaj? jako?? obrazu?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 28. Mai 2014 21:04:27 UTC+2 schrieb Marek:

    > Zapewne tak jest. Nie jestem ekspertem w określaniu źródeł szumu.

    > Fakt, to też może być przyczyną.
    >

    > Jednakże w całej tej dyskusji główny problem polega na tym, że kolega XX
    >
    > YY uważa, ze założenie filtra ND powoduje spadek dynamiki (widoczność
    >
    > szumów) ponieważ nie tylko szumy rosną ale i sygnał spada jego zdaniem.
    >
    > Dla niego sygnał to jasność światła padającego na matrycę a nie energia
    >
    > tego światła (czyli ilość w czasie). Nie dostrzega zależności, że jeśli
    >
    > przytłumimy przysłoną czy filtrem ND światło 2x to wydłużając czas 2x

> [...]

    dostarczysz taka sam energie z sygnalem - 1000 razy o tym pisalem

    ale jednoczesnie dostarczysz wieksza energie z szumami niz przy krotkich czasach
    naswietlenia - wydluzyles szas integracji szumu , a ten ma ten sam pozim co przy
    czasie krotkim

    w sumie na dlugich czasach naswietlenia ES/EN musi byc mniejsze gdyz EN jest
    wieksze. i jest ono rowne E/S.
    o widzialnosci szumu decyduje E/S albo jak wolisz EN/ES ( E - anergia sygnalu)
    one sa sobie rowne .na dluigich czasach przy tym samym iso S musi byc slabsze gdyz
    inyczej bes nie mail takiego samego naswietlenia.

    nie da sie prosciej.
    mimo niezwyklej cierpliwosci widze ze to jest przypadek beznadziejny.
    Nie che byc nie mily .