  • 31. Data: 2011-02-22 19:56:16
    Temat: Re: Czy faktycznie...
    Od: JD <j...@g...com>

    On 22 Lut, 20:52, Anjay <g...@i...pl> wrote:
    > W dniu 2011-02-22 20:11, JD pisze:
    >

    > > On 22 Lut, 10:53, Jan Rudzi ski<j...@g...pl>  wrote:
    > >> Cze wszystkim
    >
    > >> ...wi kszo ludzi fotografuje tak samo?
    >
    > >>http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321
    >
    > >> --
    > >> Pozdrowienia
    > >>    Janek (sygnaturka zast pcza)
    >
    > > Nie mog tam znale Niagary,
    > > ma kto inny link? do ca ego projektu?
    >
    > > --
    > > Pozdrawiam
    > > JD
    >
    > jest w linku umieszczonym w teksciehttp://www.corinnevionnet.com/index.php?/phot
    o-opportunities/
    >   fotka nr  10/26

    Serdecznie dziękuję

  • 32. Data: 2011-02-22 20:15:47
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 22/02/2011 09:53, Jan Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim
    >
    > ...większość ludzi fotografuje tak samo?
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321

    bardzo, bardzo mi się podoba. Być może to niepopularna opinia, ale nie
    musimy mieć wszyscy identycznego gustu :-P

    B.

  • 33. Data: 2011-02-22 21:39:55
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > ...większość ludzi fotografuje tak samo?

    Kim jest większość?

    marek

  • 34. Data: 2011-02-22 23:26:59
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-02-22 12:36, Janko Muzykant wrote:
    > A jakie fajne zdjęcia można zrobić, o wiele ciekawsze niż pamiątkowe sztampy.

    Ale co kogo to boli, że każdy fotografuje jak potrafi? Nawet kliszy nie
    marnuje, a megabajty nie bolą :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 35. Data: 2011-02-23 09:30:46
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Trzy minuty w kolejce do kibelka, to tez teoretyczne trzy minuty.
    > Ah, ten relatywizm. :)

    Tak, tylko że długość tych trzech minut zależy od tego, po której stronie
    drzwi toalety stoisz ;))

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 36. Data: 2011-02-23 09:35:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 4:30 am, "Jarek" <w...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisa w wiadomo
    cinews:4d639ebc$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, tylko e d ugo tych trzech minut zale y od tego, po kt rej stronie
    > drzwi toalety stoisz ;))

    Jakbys potrafil czytac ze zrozumieniem, to bys wiedzial, ze wlasnie
    dokladnie o to chodzilo autorowi, ktoremu odpisales.

    veri

  • 37. Data: 2011-02-23 16:14:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 12:30, Anna Niedowiarek pisze:
    > Wyobraź sobie teraz wycieczkę amerykanów w Rzymie. Wszyscy z jednego
    > biura podróży i wszyscy z aparatami. Jakie zdjęcia przywiozą do domu? Co
    > pokażą na FB, NK i Twitterze? ;-)
    > Kłania się też teoria prawdopodobieństwa.

    Ależ ja nie neguję, rozmyślam o tym, co ogólnie znane (być powinno).
    Zresztą, na tej zasadzie organizuje się, może nieco mniej popularne u
    nas, wycieczki fotograficzne za ciężkie pieniądze. Wozi się po Afryce
    grupy pstrykające żyrafy w odpowiednie miejsca, w odpowiednim czasie i
    wręcz odpowiednio trzyma się im lufy :)
    I dobrze, bo chodzi o fun. Źle, gdy zaczyna się z tego robić ideologię.

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 38. Data: 2011-02-23 16:15:47
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 23/02/2011 16:14, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > wręcz odpowiednio trzyma się im lufy :)
    > I dobrze, bo chodzi o fun. Źle, gdy zaczyna się z tego robić ideologię.

    Jak na razie, to kilka osob z polskiego usenetu probuje na sile dorobic
    ideologie do czyichs pamiatek z wakacji. :)

    Kamil

  • 39. Data: 2011-02-23 16:54:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 11:15 am, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > Jak na razie, to kilka osob z polskiego usenetu probuje na sile dorobic
    > ideologie do czyichs pamiatek z wakacji. :)

    Dobrze, ze nie tylko ja takie rzeczy spostrzegam.

    veri

  • 40. Data: 2011-02-23 18:35:58
    Od: JD <j...@g...com>

    > jest w linku umieszczonym w teksciehttp://www.corinnevionnet.com/index.php?/phot
    o-opportunities/
    >   fotka nr  10/26

    Mało ostatnio zdjęć na grupie, więc wstawię link do swojego,
    bo już się nie boję, że jedyne jakie tam zrobiłem,
    jest takie, jak w setkach wykorzystanych przez artystkę.

    http://itistoolate.deviantart.com/#/d3a7z22

    Pozdrawiam
    JD

    PS Jak ktoś ma ochotę mi popsuć humor, to niech śmiało komentuje :)