  • 1. Data: 2011-01-02 21:42:54
    Temat: Czy da się zatankować Etanol?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Czy na stacjach w PL da się gdzieś zatankować etanol?

  • 2. Data: 2011-01-02 21:55:31
    Temat: Re: Czy da się zatankować Etanol?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P

    > Czy na stacjach w PL da sie gdzie? zatankowaae etanol? R

    Prawie na każdej i to zarówno do baku jak i do żołądka.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2011-01-02 22:27:07
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > begin P

    > Prawie na każdej i to zarówno do baku jak i do żołądka.

    > --

    > ignorance is bliss
    cena troche zaporowa.

  • 4. Data: 2011-01-02 22:33:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 21:42:54 +0100, P napisał(a):

    > Witam
    > Czy na stacjach w PL da się gdzieś zatankować etanol?

    da się kupić, ale tankować nie wolno, koncesja nie pozwala, z tankowaniem
    musisz odejść conajmniej 100 metrów albo pójść w jakieś krzaki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-02 22:49:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > cena troche zaporowa.

    Ale kto bogatemu zabroni? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2011-01-03 07:06:15
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Ehhh :(
    Pytałem poważnie - zastanawiam się czy auto tzw. bifuel ze skandynawii ma u
    nas w ogóle sens....

  • 7. Data: 2011-01-03 07:52:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Sty, 07:06, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Ehhh :(
    > Pytałem poważnie - zastanawiam się czy auto tzw. bifuel ze skandynawii ma u
    > nas w ogóle sens....

    Chyba jakieś autobusy miejskie jeżdżą na spirycie, kiedyś widziałem
    naklejki ale nie pamiętam miasta, być może Wrocław. Tylko pewnie nie
    mają koncesji na handel tym ale może powiedzą, gdzie kupują? :>

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2011-01-03 10:07:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    P wrote:

    > Ehhh :(
    > Pytałem poważnie - zastanawiam się czy auto tzw. bifuel ze
    > skandynawii ma u nas w ogóle sens....

    Nie ma sensu.
    Ostatnio gadałem z kumplem, który tymi wszystkimi biopaliwami miesza
    (tak, to jego wina że teraz będzie 10% biododatków i nie pytajcie, i
    tak nie podam jego adresu ;-)), twierdził według ostatnich danych jakie
    miał, były w PL zdaje się 3 stacyjki, które oferowały to paliwo 85%
    etanolu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2011-01-03 10:53:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 07:06:15 +0100, P wrote:
    >Pytałem poważnie - zastanawiam się czy auto tzw. bifuel ze skandynawii ma u
    >nas w ogóle sens....

    A to na etanol czy metanol ?

    J.

  • 10. Data: 2011-01-03 11:45:48