  • 11. Data: 2011-01-03 11:49:11
    Temat: Re: Czy da się zatankować Etanol?
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 03.01.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A to na etanol czy metanol ?

    Etanol

    Oczywiscie - takze odpowiadajac autorowi watku - samochod moze jezdzic takze na
    benzynie,
    wiec w sumie jesli samochod jest w dobrym stanie i cena zachecajaca, na pewno nie ma
    sie czego obawiac.
    Najwyzej bedzie jezdzil glownie/tylko na benzynie.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 12. Data: 2011-01-03 23:38:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy na stacjach w PL da się gdzieś zatankować etanol?

    Chyba nie. Swego czasu po Wawie jezdzily Fordy Flexi, ba teraz nawet
    mozesz kupic nowa Dacie ta z silnikiem 1.6 i tam silnik jest przygotowany
    pod FlexiFuel, tylko co z tego.

    To tak jak z CNG. Ogolnie nasz kraj malo co propaguje paliwa alternatywne.

    Jak ostatnio kupowalem do firmy Izopropanol-2 to musialem wypelnic papierek
    do czego ma byc stosowany :D
    pozatym cena jest zaporowa bo kosztowalo to chyba 110 netto za 10 litrow.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-01-04 14:10:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-03, Adam Szewczak <h...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak ostatnio kupowalem do firmy Izopropanol-2 to musialem wypelnic papierek
    > do czego ma byc stosowany :D
    > pozatym cena jest zaporowa bo kosztowalo to chyba 110 netto za 10 litrow.

    A to był izopropanol czy izopropanol o określonej klasie czystości?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2011-01-04 21:59:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnii6726.fqv.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > A to był izopropanol czy izopropanol o określonej klasie czystości?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Na beczce musialbym zerknac, nazwa byla Izopropanol-2 c.z.

    Ale raczej z jakas klasa czystosci, nie znam sie do konca :P

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2011-01-04 23:04:36
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 21:59:04 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Ale raczej z jakas klasa czystosci, nie znam sie do konca :P
    cz. d. a. ? Cala beczka? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 16. Data: 2011-01-04 23:19:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 23:04:36 +0100 osobnik zwany Jaroslaw
    Berezowski wystukał:

    > cz. d. a. ? Cala beczka? :)

    ostatnio to widziałem w 20l bańce w laboratorium
    ze 40 lat temu :)

    ale zeby cała beczka cz.d.a, fiu fiu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2011-01-05 00:50:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Berezowski wystukał:

    > ostatnio to widziałem w 20l bańce w laboratorium

    Banka 10 litrow, beczka jakos tak kolokwialnie sie wkradla :p

    PZDr
    Adam