    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy da się przeżyć z elektroniki?
    Date: Tue, 16 Sep 2014 16:09:41 +0200

    > No przecież się wypowiedział. Wyśmiał tezę, że nie da się przeżyć z
    > elektroniki. Zresztą jest na tej grupie trochę osób utrzymujących się z
    > produkcji elektroniki. Nie musi podawać szczegółów bo chce nadal
    > zarabiać na tym co robi :)

    No może nie "wyśmiał", co załamał ręce nad kolegami...
    Jak się nie ma determinacji i przekonania, że coś warto robić - to nie
    ma sensu się za to zabierać. Bo efektu nie będzie.

    Oczywiście ja rozumiem, że bywa ciężko. Zwłaszcza w naszym przepięknym
    kraju.
    Kiedy zakładałem firmę musiałem się bardzo starać o byle zlecenie, ale
    potem okazało się, że klienci zauważyli, że się mocno przykładam i robię
    lepiej niż oni sami oczekują - i taki klient staje się stałym klientem.
    A paru stałych klientów to już wystarczająco dużo pracy, żeby się czasem
    nie wyrabiać.

    Nie jest oczywiście to Las Vegas, czasem (a nawet często) muszę pracować
    14 czy 16 godzin dziennie, ale powoli się rozkręcam, zacząłem ostrożnie
    zatrudniać pomoc (bo sam już się nie wyrabiam czasem) - no idzie się do
    przodu.

    W każdym działaniu - a biznesie zwłaszcza - kolejność jest taka;
    1) wizja, plan, przekonanie o sukcesie i determinacja
    2) działanie i - czasem odległy w czasie - skutek.

    A po drodze do jakiegoś tam "sukcesu" przeważnie najpierw jest
    masakryczna walka, kupa porażek, krew pot i łzy.

    Podejście , że bez przekonania coś zacznę robić - a może to coś da ? -
    jest skazane na klęskę.
    W każdej książce dla początkującego biznesmena to przeczytacie :)