  • Data: 2014-09-17 20:30:48
    Temat: Re: Czy da się przeżyć z elektroniki?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Chin do nas?? W 2005 osobiście widziałem nastoletnie (16-17)
    > dziewczynki pracujące przy tokarkach na zmianę z rodzicami za
    > kilkanaście $/mies i mieszkające nad fabryką (okolice Wuxi). Pamiętam
    > też dworzec kolejowy w Shanghai'u przed którym koczowali przybysze z
    > prowincji za chlebem. No chyba, że od tamtej pory się zmieniło.

    i chcesz powiedzieć, że ci koczownicy z dworca są konkurencją dla
    wykształconego pracownika w Polsce.
    No, ryzykowna teza...

    Ja tam się nie boję konkurencji z Chin.
    Na ostatnim przykładzie można przytoczyć - piecyk do lutowania, który tu
    opisywałem.
    Niby tani - fajnie. Szkoda tylko, że oprogramowanie tak spieprzone, że
    piecyk wylądował na półce "do przeróbki".

    I taka jest większość chińskiej "autorskiej" produkcji.