  • Data: 2014-09-16 17:16:05
    Temat: Re: Czy da si? prze?y? z elektroniki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Polak kombinuje jak oszukac, To polska "innowacyjnosc".

    Przypomniała mi się historia pewnej płyty CD. Wydana zdaje się
    przez Sony Music. W zasadzie to Japończycy, ale przecież tak
    nie do końca. Miała innowacyjne zabezpiecznia przed kopiowaniem.
    Jak tylko ukazała się w sklepach, to jeszcze tego samego dnia
    jeden z nabywców wziął czarny mazak, zrobił na płycie kreskę
    w odpowiednim miejscu, włożył do komputera i skopiował. On znał
    się na teorii zapisu na płytach, więc nie musiał nawet kombinować
    przed maznięciem tej krechy. Czy facet miał nazwisko na "-ski",
    tego nawet nie wiem i nie uważam za istotne. W każdym razie
    opisał co zrobił w Internecie. Bo czego miał się wstydzić?
    Ci wydawcy od płyty też opisali -- że dali fachowcom kilkaset
    tysięcy za zabezpieczenie nagrania. Tak sobie teraz myślę, kto
    przy tej innowacyjności kombinował najmocniej, kto oszukiwał,
    a zwłaszcza kogo.

    > Wymiotowac sie chce

    Śmiało, proszę sobie ulżyć.

    --