eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatem można jechać "na luzie" ?.Re: Czy automatem można jechać "na luzie" ?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.vectrane
    t.pl!not-for-mail
    From: Mumin <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatem można jechać "na luzie" ?.
    Date: Sat, 31 Jul 2010 10:08:38 +0200
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i30lm6$7du$1@news.vectranet.pl>
    References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2rse6$lel$1@inews.gazeta.pl> <4c5176e2$1@news.home.net.pl>
    <4c5185df$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <4c51a724$0$2605$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2sa3h$pkq$1@news.vectranet.pl>
    <4c528ad8$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2u2sc$gt0$1@news.vectranet.pl>
    <4c53551f$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: m...@T...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 088156223068.bialapodlaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1280563718 7614 88.156.223.68 (31 Jul 2010 08:08:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jul 2010 08:08:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4c53551f$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100730-1, 2010-07-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300612
    [ ukryj nagłówki ]

    P_ablo pisze:
    >
    >
    > Gdzie o tym czytales i jak to macher od skrzyn uzasadnil ?
    > Aaaa i jaki to serwis?
    >


    Pogrzebałem sobie w kompie i znalazłem plik z poradami dotyczącymi
    użytkowania ASB, który sobie kiedyś właśnie ze strony pana Olczaka
    ściągnąłem:

    "Nie należy w czasie ciągłej jazdy włączać pozycji N . Układ ciśnieniowy
    skrzyni sterowany jest wykładnią wielu funkcji pomocniczych.Prędkość
    jazdy , kąt otwarcia przepustnicy powietrza, moment obrotowy i prędkość
    obrotowa silnika , bieg na którym w danym momencie jedzie samochód mają
    decydujący wpływ na wartości ciśnień występujące w układzie.Zachwianie
    tej równowagi przez gwałtowną zmianę programu pracy w wyniku
    bezwładności zadziałania układu sterującego na układ wykonawczy w
    funkcji czasu wpływa bardzo niekorzystnie na elementy skrzyni."



    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: