  • Data: 2010-08-01 00:06:53
    Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowiedź. ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Jul 2010 14:35:03 +0200, Zzyxyryzzy wrote:

    >Jednak sprobuje :-)
    >A wiec po co na luz? Skrzynia DSG wyhamowuje lagodniej, niz manualna MOIM

    Hm, to nadal jest prawie manualna skrzynia, wiec hamowac powinna tak
    samo, co najwyzej biegi lepiej zmienia.

    >ZDANIEM. Uzywam trybu D i lopatek przy kierownicy. I nie da sie zrzucic na
    >nizszy bieg, jesli obroty mam wyzsze niz 3k rpm. Dopiero wtedy moge nizej.

    No coz, to moze rozwiazuje kwestie luzu, ale w gorach to chyba bym
    takiego samochodu nie chcial.

    >Hamowanie silnikiem w DSG
    >jest o tyle mniej skuteczne, ze widze wyraznie wieksze zuzycie tarcz i
    >klockow, bo zawsze trzeba wcisnac hamulec.

    Hm, ja czesto jezdzac na luzie prawie nie zauwazam zuzycia klockow i
    tarcz. Fakt - nie jestem purysta - ja oceniam czy sa dobre, nie
    sprawdzam w instrukcji ile mm maja sobie liczyc.

    J.