-
Data: 2010-07-31 14:35:03
Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowiedź. ?
Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
news:4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Jak widać mądrych tu wielu a konkretnej odpowiedzi na pytanie jak nie
> było, tak nie ma. :-(
Jak zwykle, jak zwykle... :-)
> Zadam je zatem inaczej.
> Czy skrzyni DSG szkodzi przełączanie z "D" na "N" i odwrotnie w czasie
> jazdy, (pracujący silnik).
Nie chce mi sie teraz isc do samochodu bo zaczyna padac, ale poniewaz mam
rowniez B6 z DSG, wiec instrukcje auta przestudiowalem dokladnie. I o ile
pamietam, to bylo tam napisane, ze mozna na krotko wrzucic podczas jazdy na
N.
> p.s.
> Tym razem wszelkie dywagacje "po co, na co" proszę sobie uprzejmie
> darować.
> Masz coś konkretnego do powiedzenia to napisz a jak nie to ....dziękuje.
Jednak sprobuje :-)
A wiec po co na luz? Skrzynia DSG wyhamowuje lagodniej, niz manualna MOIM
ZDANIEM. Uzywam trybu D i lopatek przy kierownicy. I nie da sie zrzucic na
nizszy bieg, jesli obroty mam wyzsze niz 3k rpm. Dopiero wtedy moge nizej.
Czesto dojezdzajac do skrzyzowania klikam lewa manetka kilkukrotnie, ale
zrzuca mi z D6 tylko do tego biegu, na ktorym obroty sa powyzej 3k. Dopiero
jak zejda ponizej, moge zrzucic o jeden w dol. Dzieje sie to znacznie
lagodniej, niz przy skrzyni manualnej, wiec MOIM ZDANIEM nie ma ryzyka ze
ktos wjedzie Ci w kufer.
Od kiedy mam PJ hamuje silnikiem, nigdy nie zdazylo mi sie zebym mial
problemy z kims z tylu, nawet jesli redukcja o 2-3 w dol powodowala
natychmiastowe dojscie obrotow do czerwonego pola. Hamowanie silnikiem w DSG
jest o tyle mniej skuteczne, ze widze wyraznie wieksze zuzycie tarcz i
klockow, bo zawsze trzeba wcisnac hamulec. W manualu czesto nie bylo to
konieczne.
Pozdrawiam,
--
Zzyzzy
B6 DSG 170KM
zzyxyryzzy AT wp DOT pl
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.10 17:54 WW
- 31.07.10 21:29 Pszemol
- 01.08.10 00:06 J.F.
- 01.08.10 15:04 Sergiusz Rozanski
- 01.08.10 16:04 Pszemol
- 01.08.10 23:06 Zzyxyryzzy
- 02.08.10 00:46 J.F.
- 02.08.10 03:52 Pszemol
- 02.08.10 08:48 komar
- 02.08.10 10:20 Beny
- 02.08.10 20:12 Adam Wysocki
- 02.08.10 20:15 Adam Wysocki
- 03.08.10 09:39 Mariusz Chwalba
- 03.08.10 10:39 Sergiusz Rozanski
- 03.08.10 10:49 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=