-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <585a5238$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<o3dkpo$qjr$1@news.chmurka.net>
<4...@g...com>
<o3g0e7$agn$1@dont-email.me>
<1dwo9v7z4ue6j$.1qjg2mc5zemiw.dlg@40tude.net>
<1e7b3g109dixp$.dlg@myjk.org> <585baef7$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<585bcc57$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
<o3gvlb$vgp$2@node2.news.atman.pl>
<1vc2st1kdtx0n.1sjuc828h9hbz$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<4...@g...com>
<o3ockd$vp3$1@node2.news.atman.pl>
<eoctw6rx2wcj$.4wio7ptet60b$.dlg@40tude.net>
<o3os5i$gng$1@node2.news.atman.pl>
<8grvex831epv$.1dt85rw97m363$.dlg@40tude.net>
<o3qdoe$k2o$2@node1.news.atman.pl>
<1w9clt5pfndlk$.2kne89blg064.dlg@40tude.net>
<o3rhub$n1a$2@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 26 Dec 2016 23:52:34 +0100
Message-ID: <14rh4854ffdmt$.1hq4tm3jnfmtp$.dlg@40tude.net>
Lines: 83
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1482792915 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 89.77.179.152:3608
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2184578984
X-Received-Bytes: 5558
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596145
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 26 Dec 2016 17:53:33 +0100, Shrek napisał(a):
>> Rewolucyjne zmiany często są nie do przepchnięcia ze względu na koniecznośc
>> zapewnienia wstecznej kompatybilności, zmian w prawie, podejściu
>> psychologicznym itp. itd.
>
> I sam sobie odpowiedziałeś - "znaki" zostaną - jeśli nie blaszane, to
> przynajmniej na zasadzie jakieś łączności lokalnej droga-pojazd. Tak się
> to robi nawet w przypadku automatycznego metra - a to znacznie lepsze
> warunki ku "zniknięciu znaków" niż publiczna droga.
Tzn. branża motoyzacyjna to w ogóle branża która jeśli chodzi o nowinki
techniczne to z ich użyciem jest ostatnia - za pralkami i zmywarkami.
Tam w ogóle teraz jest pełna panika związana z tą cała nowoczesnością, bo
uwierz że oni najchętniej nadal by dopracowywaliby konstrukcję gaźników :)
A tu nagle jakieś dziwne, firmy spoza branży takie jak Tesla czy inne
Google wywracają ich uporządkowany świat do góry nogami.
Więc gdzie jak gdzie, ale akurat w tej branży spodziewanie się nowoczesnych
rozwiązań to pomyłka.
>> Samochody autonomiczne na początku będą rozpoznawać znaki przeznaczone dla
>> ludzi i pewnie tak właśnie zostanie na bardzo długi czas.
>
> No właśnie.
Ale zostanie nie dlatego że musiałoby zostać, czy że lepiej żeby zostało.
Zostanie dlatego że od tego trzeba zacząć, a tam jak coś jakoś działa, to
się to zostawia na wieki :)
M.in. dlatego przez 100 lat motoryzacja zrobiła postęp porównywalny z tym,
jaki w elektronice dokonuje się każdego roku ;)
>> Jak górnicy czy rolnicy będą chcieli sparaliżować ruch w mieście - okaże
>> się że wystarczy wydrukować 100 znaków drogowych "zakaz wjazdu" i
>> wyplakatować nimi miasto. Samochody autonomiczne utkną i zablokują cały
>> ruch :)
>
> Ogólnie na początku ciężko będzie - choćby po warszawie nie dałoby się
> jeździć, gdyby większość nei przestrzegała niepisanych reguł.
Początki będa może trudne, bo faktycznie obecnie zdarzają się sytuację
gdzie jak się nie wepchniesz to nie pojedziesz i taki biedny autonomik tam
się podda.
Ale z czasem może się okazać że jak ze wszystkich stron nadjadą pojazdy
autnomiczne, to przepustowość wzrośnie.
>> I wielu ludzi pracuje nad tym żeby nie było jednego wyłącznika prądu w
>> Europie.
>
> Eeee tam. Da się - tylko trzeba do tego mądrych ludzi. A do załadowania
> sie do ciężarówki i rozjechania pieszych wystarczy debil. Ale żeby
> shakować sterowanie większości samochodów znów debil nie wystarcz -
> potrzeba mniej więcej takich samych specy jak od blackout. A oni nie
> rosną na drzewach i niekoniecznie są na tyle niezadowoleni z życia i
> naiwni, żeby ginąć za mityczne pośmiertne dziewice.
No dlatego tego nie będzie robił i organizował byle kto i dla żartu.
A opracuje to technologia wojskowa, a tam specjalistów się zorganizuje,
stworzy zespół którego zadaniem będzie wymyślenie w jaki sposób przejąć
kontrolę nad milionami autonomicznych samochodów na terenie wroga.
Z takim budżetem i możliwościami że jak trzeba będzie tam zainstalować
agentów u producentów aut, to sie ich zainstaluje. Jak trzeba będzie zrobić
desant komandosów w centrali, to się go zrobi.
Nigdy wcześniej w historii nie było podłączenia takiej ilości,
programowalnych, fizycznie niebezpiecznych obiektów do sieci.
Jest to zagrożenie. Pewnie da się go uniknąć czy je minimalizować, ale
trzeba to wcześniej zauważyć i w jakiś sposób reagować.
>> Powodem zawrócenia z tej drogi na pewno nie.
>> Natomiast pytanie czy jakieś niepoważne podejście do tematu nie spowoduje
>> wylania dziecka z kąpielą.
>
> Się zobaczy. Dla mnie najważniejsze jest, zeby mi pozwolili motocyklem
> dalej powozić w trybie manualnym:P
Motocykle są złe, bo są niebezpieczne i gwałcą staruszki na pasach.
Wylecą jeszcze szybciej niż samochody, co nie znaczy że to będzie szybko.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.16 00:16 re
- 27.12.16 00:24 re
- 27.12.16 01:12 Tomasz Pyra
- 27.12.16 07:49 Shrek
- 27.12.16 10:35 Tomasz Pyra
- 27.12.16 12:10 re
- 27.12.16 14:48 Shrek
- 27.12.16 18:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=